Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

19.01.2020 04:50
veel borstoefeningen gedaan bij Antworten

Welk advies zou je papa daar geven?
Nieuw in hardlopen is nieuw in ouderschap. Het is spannend en eng en vol mijlpalen. Je begint met mensen die je van alles vertellen, maar je moet het gewoon zelf uitzoeken, want iedereen is anders. Je zult punten raken waarvan je denkt dat je het gewoon niet kunt, en je zult het doen. Je leert dingen over jezelf en anderen. Je zult grote triomfen en grote strijd vinden. Meestal gaat het niet zoals gepland, en dat is OK. Flexibiliteit doet wonderen. Soms heb je pijn en ben je gewoon versleten. Maar daarin vind je vrede, liefde, vreugde, geluk, glimlachen, lacht, misschien ook wat barf.

Evenwicht tussen de twee? Het is goed om een ??goed persoon aan je zijde te hebben om tegemoet te komen. Maar je zult leren rennen wanneer Nike Free Rn Distance Femme je kunt. Het wordt een routine als iets anders. En als je geluk hebt, zullen je kinderen Nike Internationalist Womens zien dat je actief bent en daar naast je willen zijn. Ren voor je, ren voor hen, ren voor het leven.

Toen ik vanmorgen naar buiten stapte, was het een prachtige dag. De lucht was helderblauw met enkele grote, donzige wolken en de temperatuur was lekker koel, maar niet koud.

Ik wilde rennen.

Maar mijn schema vroeg om een ??rustdag.

Als je het je herinnert, was de eerste maand (of twee) van mijn training gewoon slecht. Het was heet, mijn tempo was verschrikkelijk en ik was volledig ongemotiveerd.

Maar ik sloop door die vreselijke runs (eh, de meeste), en nu zijn we eind september, en niet rennen voelt alsof ik mijn tanden niet poets, alleen niet iets wat ik nu zou doen. Het is een gewoonte. Ik denk er niet aan. Ik ren gewoon.

Ik kom naar www.haarmaeleon.de de wekelijkse runs van Jess, en ik ren wat ze me vertelt, en ik voel me daarna Nike Air Zoom Pegasus 33 Dames geweldig. Door al die zware runs die ze ons laat doen, voel ik me sterker en meer klaar voor de racedag, en mijn lange runs en races beginnen dat eindelijk te weerspiegelen. (Deze week was geweldig - bekijk haar blog als je het ook wilt doen!)

Ik sleepte mijn niet-echt-een-ochtend-persoon-en-een-werk-van-huis-zelf naar het park om 6 uur en sleepte Julianne en haar vriend Christie op de Harlem Hill-looptraining zonder zelfs te protesteren tegen de 6 uur start ... te veel.

En toen werd ik vanmorgen wakker en wilde gewoon rennen, in plaats van mijn gebruikelijke (meestal) gereformeerde luie meiden opwinding tijdens rustdagen.

De training werkt en het wordt als een gewoonte ingebakken in mijn benen en hersenen. Laura schreef onlangs over "de ketting niet breken", en hoewel ik weet dat ik natuurlijk fysiek en mentaal rustdagen nodig Adidas Zx Flux Damen heb, voelde het vandaag als het breken van de ketting en de gewoonte.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz