Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 49 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

29.02.2020 10:46
collègues masculins Antworten

Zonder twijfel, dit is de gemakkelijkste manier om meteen je uithoudingsvermogen te vergroten: drink water. Onvoldoende hydratatie versnelt vermoeidheid, vertraagt ??het herstel na de training en brengt in het algemeen uw fysieke prestaties aanzienlijk in gevaar.

Dus hoeveel moet je drinken? De meningen hierover verschillen, maar een onfeilbare hoeveelheid is dagelijks ongeveer 30 ml per kg gewicht (of 12 ml per pond).

Snel voorbeeld: als u 70 kg weegt, drinkt u dagelijks 1800 ml (70 * 30) water. Als u 170 pond weegt, drink dan dagelijks 2000 ml (170 * 12) water.

Vergeet Nike Air Max 2017 Mujer Nike Cortez Womens bovendien niet om een ??fles kraanwater mee te nemen tijdens uw hardlopen en neem elke 10-15 minuten hardlopen een slok om de verloren vloeistof te compenseren.

Als je erover nadenkt, zou de logica achter dit advies moeten komen als een no-brainer. Hoe lang kun je een rugzak van 2 kg dragen? Op zijn minst een paar uur, geloof ik. Oké, en hoe lang kun je een rugzak van 20 kg dragen? Ouch.

Dit is precies waar je lichaam doorheen moet. Stel je je vette kilo's voor als een 'rugzak' en het beeld is duidelijk: hoe kleiner je bagage, hoe langer je kunt rennen.

Natuurlijk is de exacte aanpak die u kiest om af te slanken een bijzaak, maar een van de gemakkelijkste is het HCG-caloriearm dieet. Het bestaat uit een vrij eenvoudige eetroutine geholpen door een natuurlijk supplement in de vorm van orale druppels. De resultaten worden snel Nike Air Max 720 Damen ingevoerd en duren lang, dus misschien wilt u dat als een optie beschouwen.

Zoals je misschien weet, zijn niet alle koolhydraten hetzelfde: er zijn minstens twee groepen waar je rekening mee moet houden. Complexe koolhydraten (soms 'goed' genoemd) worden gedurende een behoorlijk lange tijd in je lichaam afgebroken en geven je geleidelijk gedurende de dag energie. Eenvoudige koolhydraten (de 'slechte'), of suikers, worden vrijwel onmiddellijk opgenomen, waardoor uw glucosewaarden in de volgende 10-15 minuten toenemen - en dat is het. Dat is alle energie die je krijgt.

Maar zijn eenvoudige koolhydraten echt zo slecht als het gaat om hardlopen?

Nee. Ze kunnen zelfs behoorlijk voordelig zijn als je je uithoudingsvermogen wilt vergroten. Beschouw ze als een gebruiksklare brandstof die je kunt gebruiken om je ochtendjogging naar het Nike Internationalist Homme volgende niveau te brengen.
Je kunt bijvoorbeeld 's ochtends een kleine banaan eten, ongeveer 10 minuten wachten (kleed je ondertussen aan) en begin dan met je run. De snelle koolhydraten die in het fruit aanwezig zijn, zullen je wat extra energie geven om een ??beetje langer te werken dan je zonder ze zou kunnen hebben!

Dat gezegd hebbende, vergeet niet de complexe koolhydraten (volle granen, bonen, zetmeelrijke of groene groenten), want zij zorgen ervoor dat je energiepool altijd klaar is voor alles wat op je pad komt. Goede koolhydraten zouden ongeveer 45-65 procent van je dagelijkse calorie-inname moeten uitmaken.

Hoe was je weekend? Wat is je favoriete wijn? Mijn favoriete wijn aller tijden is Babich Sauvignon Blanc. Het is een van mijn doelen om op een dag een reis te maken naar Marlborough, Nieuw-Zeeland en gewoon het Adidas Zx Flux Mens Nike Air Max Thea Mujer Nieuw-Zeelandse wijnland te verkennen, omdat al mijn favoriete sauvignon blancs daar vandaan komen. Wie doet er mee? Tot die tijd zal ik genoegen nemen met een weekend in Sonoma volgend weekend voor de bruiloft van een vriend, waar ik RIDICULUS enthousiast voor ben.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz