Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 57 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

02.03.2020 09:43
nadat ze een paar weken voorafgaand Antworten

De eerste stap naar een succesvol langetermijnplan voor gewichtsverlies is het verhogen van het energieverbruik door oefening.

Geen geheime voedingsmiddelen, rage-di?ten of vastenplannen helpen je het slanke lichaam te krijgen dat je wilt, maar een beetje transpiratie helpt je bij het inkorten en afvallen. Gelukkig voor jou kan hardlopen een geweldige manier zijn om dit doel te bereiken terwijl je volop geniet van je gekozen activiteit!

Als je dit leest, heb je al de belangrijke eerste stappen Nike Air Max 90 Womens gezet in de richting van je doelen om sneller te worden, het uithoudingsvermogen te verlengen en / of gewicht te verliezen. Laten we nu eens kijken naar vijf manieren waarop u uw metabolisme kunt stimuleren door training en uw pad kunt versnellen naar de doelstellingen voor gewichtsverlies die u wilt bereiken. Bekijk ons ??project "Run Lean, Run Strong".

Hardlopen en andere vormen van inspannende oefeningen versnellen het metabolisme enkele uren nadat u uw laatste mijl hebt afgelegd. Probeer daarom 's ochtends minimaal 3-4 keer per week uit te oefenen om de grootste metabole voordelen van training te bereiken. Hierdoor wordt de oven enkele uren ingeschakeld nadat je sessie is voltooid, zodat je meer calorie?n kunt verbranden terwijl je aan het werk bent of op een andere manier je dag doormaakt.

Opmerking: sla het ontbijt www.hlidaciteta.cz niet over na een ochtendtraining! Je kunt je metabolisme na de training verder verhogen Adidas Nmd Womens door een goede maaltijd te eten die complete eiwitten en koolhydraten bevat binnen 30-60 minuten na je run. Zoek naar voorbeelden van metabolismebevorderende voedingsmiddelen in onze sectie MetaRev-maaltijdplan.

Daarna gingen we met zijn drie?n naar Sweetgreen voor lunch / brunch en kreeg ik een salade met wat sobanoedels en avocado. Salade stoort meestal mijn maag, maar deze deed dat niet!

Ik sloot Anne na de lunch en ging naar Alexandri? voor het St. Patrick's Day-feest van een andere vriend. Zoals altijd is het leuk om D.C. te bezoeken, maar ik ben zo blij dat ik er niet meer woon. NYC is mijn gelukkige plek.

Hoe vier je een lieve PR? Ben je bezig met actief herstel of totale rust? Ik achtervolgde die actieve herstelzondag gisteren met een Adidas Superstar Damen rustdag.

Zie je die gezichten? Dat zijn de gezichten van twee zeer gelukkige vrouwen Nike Cortez Hombre die zaterdag 1:50 halve marathons liepen in de Rock'n Roll DC Half!

Na mijn waardeloze run afgelopen zondag was ik echt nerveus over deze race. Ik rende maandag opnieuw en had weer een waardeloze run en mijn zelfvertrouwen kreeg een enorme hit. Vrijdag, toen ik naar D.C. ging, deed ik een kleine shakeout-run in mijn oude kap.

Ik heb astma gehad sinds ik een kind was, maar zodra ik 50 pond verloor en begon te rennen, werd het veel, veel beter. Dus ik was echt gefrustreerd toen ik na slechts twee kilometer een piepende puinhoop terugkwam naar het hotel. WTF. Als ik na 18 minuten piepte, hoe zou ik dan de volgende dag een uur en vierenvijftig minuten sterk rennen?

Ik pakte het diner met Laura en hoopte het beste de volgende ochtend. Ik zou mijn Nike Air Zoom Pegasus 31 Femme inhalator meenemen, zei ik tegen mezelf, voor het geval ik het nodig had. (Godzijdank Nike Air Max 2017 Dames pak ik het altijd in voor het geval dat.)

Ik werd de volgende ochtend om 5.55 uur wakker met plannen om om 6.30 uur met Laura en Emily naar de race te vertrekken. We waren allemaal nerveuze rommel om verschillende redenen: Laura's Garmin had niet opgeladen en dit was de eerste helft van Emily. Ga haar samenvatting lezen. Ik verscheurde.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz