Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 44 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

09.03.2020 07:57
besonders schwierigen Antworten

Een stel vrienden heeft besloten de marathon Kool-Aid te drinken en trainen voor hun eerste marathons. Ik ben belachelijk opgewonden voor hen - en alle anderen trainen voor hun eerste marathons. Ik herinner me hoe opgewonden ik was voor mijn eerste marathon en wil plaatsvervangend de eerste keren van anderen doorstaan, dus begin ik een offici?le blogreeks met de verhalen van die trainingen voor hun eerste marathons. Train je voor je eerste marathon en wil je worden uitgelicht?

Twee jaar geleden, toen ik aan het trainen was voor mijn eerste halve marathon, hoorde ik dat ik van langere afstanden hield. Ik bracht dat jaar drie maanden buiten de stad Nike Air Max Tavas Femme door voor werk, en naarmate mijn lange runs langer werden, ging ik meer van mijn tijdelijke huis te voet verkennen. Ik begon marathons te onderzoeken op de dag nadat ik die helft had be?indigd! Maar ik heb ook de neiging om gemakkelijk geblesseerd te raken en ik was op mijn hoede voor een grote race die ik misschien niet zou kunnen voltooien. Wat me uiteindelijk het risico liet nemen was een Nike Air Max 180 Mujer combinatie van een geweldige koers en een geweldige timing.
Vorig jaar bracht ik ongeveer 48 uur in Berlijn door en werd ik verliefd op de stad. Mijn man en ik zijn daar gaan rennen, door de Tiergarten en de Brandenburger Tor, en ik begon bijna onmiddellijk te proberen erachter te komen hoe we dat ooit nog eens konden doen. Toen ik de marathon van Berlijn zag en me realiseerde dat het een gigantische lus was die Adidas Zx Flux Dámské me 26,2 verschillende mijlen van deze stad liet zien waar ik van hield, was ik verkocht. En toen ik me realiseerde dat de timing was verlopen, zodat we een paar dagen later naar München voor het Oktoberfest konden springen, wist ik dat zelfs als het ergste geval zou gebeuren en ik niet kon racen, ik op zijn minst een geweldige vakantie zou krijgen!
Hoe voldoet marathontraining aan uw verwachtingen? Wat is beter of slechter dan je had verwacht
Ik heb het gevoel dat dit is waar de coole kinderen klagen over marathontraining die hun sociale leven verstoort, maar ik ben sowieso een huisvrouw en mijn man runt ook Berlijn, dus het is niet moeilijk om op vrijdag in pasta te blijven om pasta te eten en vroeg wakker worden om te rennen. (Ik heb mijn lange termijn echter wel van zondag op zaterdag gezet, dus ik kan een weekendavond hebben waar ik me geen zorgen hoef te maken over wat Nike Air Max Jewell Homme mijn training de volgende dag zal be?nvloeden.) Ik verwachtte eerlijk gezegd veel meer van een mandje over training. Ik raakte in januari geblesseerd en ik maakte me veel zorgen over de vraag of ik überhaupt in staat zou zijn om Berlijn te runnen.
Mede dankzij een geweldige fysiotherapeut is mijn training eigenlijk heel goed gegaan, maar die vroege stress gaf me een "één dag tegelijk" -houding over de marathon. De wittebroodswekenfase waarin ik opgewonden ben om wakker te worden en te rennen, is nooit echt afgelopen, op hout kloppen. Wat moeilijker is dan ik had verwacht: ik heb zeker een beetje een ego genomen op mijn snelheid.
Toegegeven, ik was niet echt snel voor de marathontraining, maar het is nog steeds moeilijk om mijn gemiddelde tempo lager te zien dalen, omdat mijn runs langer zijn geworden. Ik heb geen speedwork in dit trainingsplan en ik mis mezelf op het circuit Nike Air Max 270 Womens te duwen. Het heeft me ook tegengehouden om zoveel sociale hardloopplannen te maken als ik dacht dat ik zou doen, omdat de mensen met wie ik normaal gesproken veel sneller rennen dan ik nu ben - en zelfs als ze het niet erg vinden om te vertragen, ben ik nog steeds zelfbewust ervan.
Aantal dagen dat per week loopt
Drie, plus één dag diep water in het zwembad. Toen mijn fysiotherapeut en ik mijn "comeback" eerder dit jaar in kaart brachten, eindigden we met een behoorlijk conservatief schema. Het is minder kilometers dan veel plannen, en ik denk dat ik meer kilometers onder mijn riem zou willen als ik een echt agressief tijddoel had, maar ik ben ervan overtuigd dat dit me naar de start (en de finish zal brengen! ).
Waar ben je het meest enthousiast over voor de race?
Zoveel dingen! Ik ben enthousiast over de shake-out van de dag ervoor, waar ongeveer de helft van het marathonveld naar het Olympische stadion van Berlijn Nike Air Presto Womens jogt voor het ontbijt. Ik ben enthousiast om mijn ouders, die komen juichen, ergens op de baan te zien. Ik ben enthousiast om mensen van over de hele wereld te ontmoeten die deze grote race komen rennen. En ik ben opgewonden om mijn limieten echt te testen en te zien of ik langer sterk kan blijven dan ooit tevoren. Ik kijk ook uit naar veel Duits bier, laten we eerlijk zijn.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz