Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 74 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

16.03.2020 06:51
stecken bleiben Antworten

Mensen reageren Nike Air Max Jewell Dames behoorlijk als je jezelf kwetsbaar laat zijn. Ik zou mezelf nooit als verkoper omschrijven, ik bewonder degenen die dat wel kunnen, maar zelfs ik heb meer dan $ 500 kunnen inzamelen voor de Sierra Club. Ik merkte dat mijn familie en vrienden mijn wandeling echt wilden sponsoren. Ze voelden mijn opwinding. Hoe kunnen ze niet? Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat er macht is in de massa. Dat als sommigen van ons het proberen, anderen zullen inspireren hetzelfde te doen. Het hoeft niet perfect te zijn. Ik denk zelfs dat de grootste impact zal worden gemaakt door meer mensen die het onvolmaakt proberen.

Daarom vind ik nu, meer dan ooit, dat milieuorganisaties zoals de Sierra Club al onze hulp verdienen. Terwijl ik dit schrijf, heeft Team Sierra hun doel van $ 100.000 overtroffen. Nike Air Max Command Womens Ja, u leest het goed, tot nu toe is $ 100.000 opgehaald Adidas Superstar Femme met nog een week te gaan. Nee, u staat niet alleen in de zorg voor onze mooie en enige planeet!

Ik weet dat we hen kunnen helpen hun doel te bereiken EN te overtreffen. Dus ga je met me mee? Help jij de Sierra Club onze huidige administratie op zich te nemen? Ben jij een deel van de oplossing met mij? Als dit klinkt als iets waar je in ge?nteresseerd zou zijn, ga dan naar sierraclub.org/EarthDayTrail en registreer je. Ik kan u uit ervaring vertellen dat u er geen spijt van zult krijgen - ongeacht hoeveel u kunt verhogen.

Ik ben iets meer dan 90 dagen op mijn nieuwe baan (ik weet dit, omdat ik eindelijk in aanmerking kom voor een ziektekostenverzekering!), En ik denk dat ik eindelijk aan een trainingsroutine begin te wennen.

Op het laatste moment merken dat ik een halve Nike Air Force 1 Womens marathon zou lopen en dan zou lopen (eh, als je kunt noemen wat ik deed), gaf het me eindelijk de push die ik nodig had om me in mijn routine te vestigen.

Ze zeggen dat het 21 dagen (of 28 of 66) duurt om een ??gewoonte te vormen. Of ze hebben het mis, of ik ben traag.

In de afgelopen twee weken is het alsof alle excuses die ik in de eerste paar maanden op mijn werk maakte, ophielden te bestaan.

Kunt u niet wakker worden? Nee. (Om eerlijk te zijn, Bailey was vorige week en de week ervoor bij mijn ouders, dus ik kon naar de sportschool gaan en van daaruit een paar keer rechtstreeks naar mijn werk gaan zonder me zorgen te hoeven maken dat ik terug zou komen om hem te lopen.)

Te laat werken? Nee. Ik ben eindelijk begonnen met luisteren naar al dat advies en het opnieuw een prioriteit maken van beweging, om mezelf eraan te herinneren Nike Air Max 2017 Femme hoe goed het voelt.

Gisteravond had ik gepland om 30/60/90 te nemen. Het begon om 7.30 uur. Zelfs als ik laat op het werk vast kwam te zitten, zei ik tegen mezelf, zou ik een krachttraining vinden die ik zou kunnen doen en mezelf na het werk naar de sportschool laten gaan en het doen.

Nou, de hele middag, met een les van 7:30 op mijn mentale kalender, was ik gemotiveerd om dingen voor elkaar te krijgen, zodat ik op tijd weg kon. En ik deed. Was de les leuk? Nee niet echt. Heb ik hevig gezweet? JEP. Heb ik wat krachttraining uit de weg gekregen? JEP.

Ik moet van deze les een regelmatiger onderdeel maken in mijn schema. Voor niet-New Yorkers / niet-Equinox-leden heeft Kristi een dvd of je kunt haar trainingen downloaden op de Fitness Class iPad-app.

Hoe lang denk je dat het Nike Air Max Classic Bw Hombre wennen is aan een nieuwe gewoonte / schema?

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz