Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 91 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

14.04.2020 11:06
course après la naissance Antworten

Herhaal na mij: IK GEEF ENKEL GEBOORTE.Nike Air Max 1 Damen Herhaal dat steeds weer voor jezelf totdat het blijft plakken. Als je hervonden mantra stevig is, zul je je meer voorbereid voelen om die giftige denkpatronen te bestrijden, zoals: "Ik moet terug in mijn pre-babyjeans."

Geef jezelf de tijd om je aan te passen. Je lichaam heeft zojuist de meest ongelooflijke en traumatische ervaring meegemaakt om een ??heel wezen te laten groeien en dat wezen op de een of andere manier in de wereld te brengen. Het is logisch dat de dingen een tijdje niet goed aanvoelen terwijl je rent. Je borsten kunnen zwaarder aanvoelen, je heupen kunnen breder aanvoelen en je spieren kunnen minder sterk aanvoelen. Dit is allemaal oké. Wees gemakkelijk voor jezelf.

Als u in staat bent en ervoor kiest om borstvoeding te geven, vergeet dan niet de hormonale veranderingen die u zou kunnen ervaren te erkennen. Zoals eerder vermeld, kan een geweldige arts u begeleiden Nike Cortez Damen door de veranderingen die u ervaart.

Steek uw hand op als u zich ooit heeft aangemeld voor een marathon of een ultra direct na uw eerste run na de pauze. Ja, het is vrij normaal dat we er meteen voor gaan nadat we wat tijd hebben genomen. Vooral voor moeders is de wens om eruit te komen zonder een klein beetje goud vrij. Natuurlijk ga je dagdromen over snelle tijden en het vinden van JOU, maar onthoud dat het stap voor stap doen de kans op een lang leven in onze sport vergroot.

Als je even de tijd hebt, schrijf dan een paar doelen voor jezelf op. Een goede vuistregel voor het stellen van realistische doelen is de SMART-filosofie. De afkorting staat voor specifiek, meetbaar, haalbaar, relevant en tijdgebonden. Dit geeft u enkele parameters en helpt bij het stellen van doelen die voor u logisch zijn.

Het kan ook heel nuttig zijn om een ??geweldige coach te vinden die u kan helpen bij het stellen van doelen. In het ideale geval houden Nike Air Max Jewell Herrenze je op de grond, zodat je niet te snel wordt meegesleept, en de doelen zullen motiverend en een beetje eng zijn om je ge?nteresseerd te houden. Ze zijn ook een geweldig klankbord voor als je een training mist of als er iets misgaat, omdat je weet ...

Ik ben geen voedingsdeskundige of di?tist, maar persoonlijk veranderde mijn relatie met voedsel postpartum dramatisch - vooral sinds ik borstvoeding Nike Air Max 180 Herren gaf. Ik leerde snel dat als ik op mijn gewenste volume wilde rennen, ik meer calorie?n en voedzame voedingsmiddelen nodig had dan ik me realiseerde.

Ik maakte vaak snackborden vol met goede dingen zoals pretzels, plakjes kaas, plakjes vlees, appels, bananen, rozijnen en alle groenten met hummus tussen de maaltijden door. Ik heb nooit calorie?n geteld of zoiets; in plaats daarvan deed ik dit wilde ding waar ik at toen ik honger had! Ik leerde ook meer over voeding halverwege de run en begon met het dragen van Spring Energy-gels tijdens elke run, zelfs als het een korte lus van 30 minuten was.

Ik heb nog steeds veel slaapgebrek, maar tijdens die eerste paar maanden viel ik letterlijk om waar ik stond. Ik kreeg te horen dat ik moest 'dutten als de baby een dutje deed', maar omdat ik de doorzetter was die ik was, kostte het me Nike Air Max Sequent 2 Mens behoorlijk wat tijd om dat advies op te volgen. Toen ik er eindelijk achter kwam, ging er een wereld van mogelijkheden open. Ik was minder humeurig, beter voorbereid en wat denk je - uitgerust!

Hoewel sommige mensen het leven kunnen beheren met een paar uur slaap, blijkt uit consistent onderzoek dat als je optimale prestaties wilt hebben, je slaap nodig hebt.1 Dus alsjeblieft, als die baby dut, laat de vaat zich dan opstapelen en wat zzz's vangen.

Conditionering kan een van de meest vervelende aspecten van hardlopen worden, maar het is serieus een van de belangrijkste onderdelen. Een paar keer per week 30 minuten de tijd nemen om je te concentreren op je bekkenbodem, heupen, bilspieren en kern kan een enorm verschil maken in je prestaties. Het helpt ook om blessures te verminderen en meer stabiliteit te bieden voor de grotere trainingen op de weg.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz