Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 92 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

20.04.2020 07:42
beder folk om at tilmelde Antworten

Jeg siger ikke, at du vil se en ?jeblikkelig 7x stigning i dine konverteringer, men jeg er sikker p?, at du vil Nike Air Max Tavas Uomo se en enorm forskel i de 5 ekstra minutter.

Og det bringer os til ...

HVAD ER INNHOLDSOPGRADERINGER?
M?ske sprang jeg hurtigt ind i hvorfor, men jeg ?nskede at fange din opm?rksomhed for at forts?tte med at l?se dette indl?g ??

S? efter du vidste, hvorfor du skulle bruge indholdsopdateringer, lad os g? tilbage et ?jeblik og tale om, hvad der er Nike Air Max 90 Femme Blanche indholdsopdateringer.

Dette navn blev opfundet af Brian Dean, og jeg kan virkelig godt lide denne definition fra Gael Breton af autoritetshacker:

En indholdsopgradering er et supplerende stykke information, som dine l?sere kan downloade til geng?ld for at hoppe gennem en b?jle, s?som at dele indl?gget eller give dig hans / hendes e-mail-adresse.

Det tilbydes Nike Air Max 2017 Femme generelt mod slutningen af ??indholdet, s? det trykker p? knapperne p? de mest engagerede l?sere, der er ivrige efter at f? s? meget information Adidas Tubular Herren om emnet som muligt s? hurtigt som muligt.

Det er simpelthen noget, du tilbyder til l?seren af ??indl?gget, der er meget specifikt for det, og beder folk om at tilmelde sig at f? det. S? det er en win-win Nike Air Max Tavas Mens situation.

Her er et eksempel ...

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz