Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 67 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

07.01.2020 06:34
depuis un petit moment Antworten

Toen ik klaar was, besefte ik dat dit het beste was wat er voor mijn training had kunnen gebeuren. Training en racen (en het leven in het algemeen) verlopen niet altijd zoals gepland. Routes zijn gesloten, verkoudheden worden gevangen, regen waait opzij en de temperaturen dalen. Al deze dingen breken onze idee?n over hoe onze training of race zou moeten vorderen, en dat is oké. Ik wilde een afstand van 25 mijl afleggen op een nieuwe spannende route die me de hele tijd mentaal bezig had gehouden. In plaats daarvan kreeg ik 20 mijl op een parcours dat ik de afgelopen maand zo vaak had gelopen, alleen al de gedachte om het opnieuw te raken, deed me willen teruggaan naar bed. Deze run had het Nike Air Pegasus 83 Hombre mentale deel van mijn training veel meer geduwd dan het fysieke. We weten allemaal dat in de latere mijlen van ultra-marathons, het mentale aspect is wat je zal maken of breken, dus helaas is trainen zoals dit een goede zaak op de lange termijn (bedoelde woordspeling.) Ik had zoveel momenten tijdens die run dat maakte dat ik het vroeg wilde noemen en stopte toen ik langs de auto kwam, maar ik wist in mijn achterhoofd dat het geen optie was als ik de beste versie van mezelf wilde zijn op de racedag.

Groeten van Shelter Island, waar de wijn fris is en ik nog niet ben uitgenodigd op een van deze jachten.
Het is het eerste strandweekend van het jaar en ik ben GELUKKIG.
Als ik terugkom, moet ik echter een aantal nieuwe doelen nastreven. Ik begin waarschijnlijk over ongeveer een maand met marathontraining, en ik gebruik altijd graag Nike Air Max 90 Womens niet-lopende training als een tijd om te trainen.
We hebben een dameschatroom op het werk en vorige week vroeg mijn vriend Alison of iemand ons tilprogramma samen wilde proberen. HET IS AAN. We gaan niet het volledige programma volgen, maar we beginnen met een realistische twee dagen per week bovenop onze normale trainingsroutines.
Lilly Pulitzer Cookies

We brachten zaterdagmiddag etalages door in East Hampton, waar er absoluut GEEN verkopen waren, maar Nike Roshe Run Damen er zijn vandaag veel verkopen op de internetten en ik probeer nu mijn creditcardnummer niet te onthouden.
Lilly: VEEL geschenken bij aankoop. Ik kan niet zeggen dat ik een rollende koeler erg vind, maar ik ben niet klaar voor dat soort uitgaven!

Ok jongens, misschien stop ik morgen met schrijven over deze verdomde helft ... morgen? Tot die tijd heb ik net iets meer te Nike Air Presto Womens zeggen.
Het is anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst echt al mijn eieren in één mand legde en me concentreerde op hard trainen voor één race. Vorig jaar was ik begonnen met een baan die ik heel leuk vond en besloot ik er 150% van mezelf in te steken. Nu ik er al een tijdje ben, vind ik het cool om maar 110% van mezelf in te zetten. Ik had mezelf ook echt verbrand in 2013 en was blij om de levensstijl van alle klassen te omarmen. Maar hoewel ik een deel van vorig Nike Air Max 2017 Uomo jaar mensen heb zien posten over hun races en dacht "cool, goed voor jou, ik heb geen zin om daar nu hard voor te trainen", op een bepaald moment dit jaar, dat verschoof.
Genoeg logging 2: 0x halfs toen mijn PR 1:50 was. In feite was het lang genoeg geweest dat mijn PR 1:50 was! Ik wil BQ met 35, dus ik moet kraken bij het chippen weg in mijn marathontijd en beginnen Nike Air Max 2017 Damen met een half racen zou een goede manier zijn om te beoordelen waar mijn snelheid was vóór de val.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz