Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

09.01.2020 09:22
vous envoie en hauteur Antworten

Squamish, British Columbia is een gemeenschap van ongeveer 20.000 mensen genesteld aan de noordkant van Howe Sound in the Sea to Sky Corridor. Het woord "Squamish" komt van de inheemse bevolking van de regio, wiens naam in hun taal S?wx?wú7mesh is. Voorheen een rustig stadje gericht op de primaire industrie zoals houtkap, begon Squamish een hoge vlucht te nemen toen de Olympische Winterspelen 2010 de snelweg tussen Vancouver en Whistler moesten uitbreiden. Het is nu een van de snelst groeiende gemeenten in BC, met een van de belangrijkste troeven die zijn bloeiende outdoor-activiteitenminnende cultuur is. Terwijl je Squamish binnenrijdt, zie je een bord waarop staat dat het de Outdoor Recreation Capital van Canada is, en om een ??goede reden - je kunt hier Nike Cortez Hombre vrijwel alles ervaren, van mountainbiken van wereldklasse en bergbeklimmen tot kite boarding tot terug land ski?n - maar mijn persoonlijke favoriet van alle mogelijke activiteiten is natuurlijk de spectaculaire trailrunning.

Toen ik hier voor het eerst in 2013 kwam wonen, was ik voornamelijk een wegloper, maar ik werd meteen omgezet in een trailrunner de eerste keer dat ik voet op de paden zette. Squamish heeft alles, van honderden kilometers leuke, rotsachtige, met wortels gevulde langlaufloipes door weelderig gematigd kustregenwoud, tot kortere long- en beenbrekende verticale grinds, tot epische alpiene routes. Voor het grootste deel zijn de paden het hele jaar door begaanbaar, met meestal een maand of zo in de winter wanneer we onze microspikes uitgraven en in de sneeuw spelen (deze afgelopen winter was een opmerkelijke Adidas Superstar Dames uitzondering, toen de paden werden begraven in 3 maanden sneeuw! We moeten La Nina daarvoor bedanken).

Dit is een cruising, rollende 6k / 4 mijl lus die slechts ongeveer 200 meter hoog wordt. Het is in wezen in mijn achtertuin, dus bijna elke run die ik doe, heeft dit spoor als onderdeel ervan. Zoals de naam al doet vermoeden, loop je langs vier verschillende meren terwijl je je een weg baant door een prachtig spoor langs de kust van het regenwoud. Het is een mooie run om alleen te doen, en het is ook een prima startpunt om verder het doolhof in te gaan dat het Squamish-trailsysteem is. Alice Lake heeft een geweldige camping en is een perfecte thuisbasis voor verkenningstochten. De Squamish 50k (onderdeel van het Squamish 50-weekend in augustus dat 50k, 50 mijl, 50/50 en 23k races omvat) heeft zijn startlijn hier. Er zijn zoveel leuke mountainbikeroutes die linken vanaf 4 Lakes Trail, allemaal onderhouden door de Squamish Off-Road Cycling Association (SORCA) - alle trailgebruikers zijn welkom en ik heb bijna al deze paden Nike Air Max 270 Donna vele malen hardlopen, maar mountainbikers hebben altijd voorrang! (Hoewel ik bij meer dan één gelegenheid fietsers heb laten overplaatsen). De beste manier om dit trailnetwerk te verkennen is om de Squamish TrailMapps-app te downloaden voor $ 10, snacks in te pakken en op avontuur te gaan.

Nog een van mijn favoriete merken, C. Wonder, gaat ten onder. (Onbedoeld rijmen.) In december werd voor het eerst gemeld dat alleen de meeste van hun winkels zouden sluiten, maar in feite is het hele merk klaar. Naarmate de mode vordert, word ik een beetje zenuwachtig en overweldigd door een H&M of Zara te lopen, maar ik voelde me een beetje meer thuis tussen de felle kleuren in C. Wonder en wist dat alles in principe onmiddellijk te koop zou zijn.

Dit is een 22k / 13 mijl heen en terug, niet-technische afdaling die je hoog de alpine van Nike Air Max 97 Femme Garibaldi Provincial Park in stuurt, met een hoogte van ongeveer 600 meter. Het pad begint als een grind dubbelspoor en het gaat ongeveer 4 kilometer bergopwaarts tot je Red Heather Meadows bereikt, waar je prachtige vergezichten van de Tantalus- en Coast-bergketens begint te zien. De moeite waard puffend en puffend! Het pad achter de weiden is glooiend en leuk, en neemt je uiteindelijk mee naar Elfin Lakes Hut, een populaire campingbestemming in zowel zomer als winter (ik heb deze run gedaan in de zomer, herfst en vroege winter, en het is even mooi in elk seizoen). Dit is een geweldige plek om een ??snack en een duik in het meer te nemen en je vervolgens om te draaien of, als je op zoek bent naar een langere dag (dichter bij 40 km / 25 mijl), kun je doorgaan met rennen naar verschillende nabijgelegen pieken zoals Opal Cone (die Nike Tanjun Damen je naar de rand van een uitgestorven vulkaan brengt), of de Gargouilles.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz