Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 80 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

10.01.2020 06:49
intenzione di diventare un enorme Antworten

Ik woon in Ithaca, NY. De winter in Ithaca kan ronduit wreed zijn (voor de oostkust) met sneeuw met meereffecten en negatieve temperaturen. Over het algemeen gaan die stormen echter gewoon voorbij en veel van de winter blijft hardlopen (zelfs als het koud is). De zomers zijn hier prachtig; direct aan Cayuga Lake en met meer dan 150 watervallen in 10 vierkante mijl zijn de paden hier prachtig!

Het Finger Lakes Trail-systeem, meer dan 950 mijl lang, loopt van de grens Pennsylvania-New York in Allegany State Park naar het Long Path in het Catskill Forest Preserve. Het is een fantastisch parcours om de omgeving te verkennen, met 80 km van dit pad dat door Tompkins County loopt. Het passeert talloze watervallen en biedt uitzicht op het Ithaca-gebied dat alleen toegankelijk is via dit pad. FLT is waar ik in veel van mijn Adidas Zx Flux Damen lange runs kom; het is zeer goed aangegeven en heeft leuke glooiende heuvels die zorgen voor geweldige trainingsritten in "racetempo".

Finger Lakes National Forest heeft vele paden die verbinding maken en het gemakkelijk maken www.southernbrick.co.uk om op vrijwel elke afstand te komen. Een van mijn favoriete routes hier is de Interloken Trail. Het is 12 mijl enkele reis en doorkruist het bos van noord naar zuid. Je gaat door zwaar beboste gebieden helemaal naar weiden te openen (inclusief koeien, dus sluit de poorten achter je en let op je stap!) Er is een verbazingwekkende ultra in Finger Lakes National Forest elk jaar in juli Finger Lakes Fifties genoemd.

Robert H. Treman State Park is misschien mijn favoriete gebied om te rennen. Er is een vergoeding om uw auto het park in te rijden, maar veel andere trail-systemen maken verbinding (een daarvan is de Finger Lakes Trail), dus parkeren elders en het vangen van een ander pad is gebruikelijk. Er zijn 12 watervallen in het park, waaronder 115 voet hoge Lucifer Falls. Er zijn zwemgaten aan de voet van veel van de watervallen, Nike Air Force 1 Damen die op die warme zomerdagen alleen maar vragen om een ??duik in het midden / na de run. De paden lopen van vlak en gemakkelijk tot redelijk steil en technisch.

Ondanks dat ze heel verschillende namen hebben, zijn Collegetown Bagels en Ithaca Bakery bijna hetzelfde, (ze hebben zelfs gezamenlijke cadeaubonnen.) De menu's verschillen enigszins van locatie tot locatie, maar je zult veel van dezelfde nietjes vinden. CTB heeft een Varna's Vegan sandwich en IB heeft Susie's Garden Sandwich. Ik moet nog iets vinden dat na een lange termijn beter smaakt. Beide plaatsen hebben grote menu's die bijna elke hunkering aankunnen.

In het centrum van Ithaca is Viva de plek om naartoe te gaan als je op zoek bent naar taco's (wie is er niet 24/7 op zoek naar taco's ?!) of andere traditionele Mexicaanse gerechten. Ze hebben ook een margarita Nike Air Max 2017 Uomo en tequila-bar die het beste van ons kan verslaan!

Geen Runners-voedsellijst is compleet zonder pizza. Pizza and Bones is eigenlijk ongeveer 5-10 minuten buiten Ithaca in Dryden, NY. Maar meid, het is de reis waard. Het is een pizza met dunne korst, dus als je van dikkere korst houdt, wil je misschien wat rondkijken. Maar na al die kilometers te hebben gereden, heb je het hele ding alleen verdiend, toch?

Ik weet niet of we echt gaan, maar dit zijn het soort mooie dingen die ik in iets meer dan een week kan zien, dus dat is een goede motivatie om mijn kont zoveel mogelijk op mijn bank te parkeren en voor mezelf te zorgen .

Ik ben waarschijnlijk ziek omdat ik tot 2:30 ben gebleven op vrijdag karaoke zingen met collega's ... en daarna club / brunchclub ging runnen in de regen. We gooiden de run weg omdat hij aan het gieten Nike Air Presto Damen was, maar ik rende nog steeds. 5 mijl naar de brunch, zat daar in een soort natte kleren, rende een mijl terug naar de metro en zat op de metro in koude, natte kleren. Je zou denken dat ik beter zou weten ...

Gisteren ging ik naar het huis van de ouders van mijn opslagruimte in NJ om wat herfstkleding terug te brengen / wat familietijd te registreren.

We gingen ook naar Woodbury, en ik pakte een paar herfstspullen op, waaronder deze Vineyard Vines kreeft PJ-broek. Mijn moeder heeft me een paar jaar geleden een paar VV PJ-broeken en shorts gegeven, en ze zijn geweldig. Over het algemeen geef ik de voorkeur aan sweats / yogabroeken boven echte PJ-broeken, maar deze worden zo zacht en comfortabel ... EN HI, LOBSTERS.

Over kreeften gesproken, moet Bailey voor Halloween een kreeft of een banaan zijn? Stem alsjeblieft in de Adidas Superstar Damen reacties.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz