Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 76 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

10.01.2020 06:56
suivre avant de vous permettre Antworten

Mijn leven veranderde voor altijd toen ik zes maanden geleden besloot een hond te adopteren. Ik leerde al snel dat het op zijn zachtst gezegd een uitdaging zou kunnen zijn om een ??grote, energieke en uiterst ondeugende dierenkaart bij me te hebben waar ik ook ging. Hoewel de beslissing om Bruce te adopteren (genoemd naar The Boss) impulsief was, kan ik eerlijk zeggen dat we een perfecte match zijn. Op iets minder dan twee jaar oud is hij een lieve, intelligente hondenmix die niets liever doet dan ravotten door het bos, bier Nike Internationalist Homme omver gooien en spontane roadtrips maken door het Amerikaanse Westen.

Omdat we allebei de neiging hebben om een ??beetje gek te worden zonder voldoende beweging, werd Bruce mijn lopende buddy meteen. Na een korte tijd samen te hebben gelopen, kan ik eerlijk zeggen dat hij is uitgegroeid tot een bonafide trailhond, en nu vraag ik me af hoe ik ooit zonder hem heb gelopen.

Hier zijn een paar redenen waarom ik ervan overtuigd ben dat het veel beter is om met een hond te rennen.

Ik ben altijd jaloers geweest op mensen die ik zag wandelen en rennen met honden. Er is gewoon iets magisch aan die eenvoudige, oerbelevenis van rondzwerven door het bos naast een dier dat graag rent om te rennen. Als je het nog niet hebt geprobeerd, raad ik ten zeerste aan om met een hond te rennen! Het zal je leven veranderen.

Of hij en ik alleen gaan Nike Air Max 90 Homme wandelen of met een groep andere hardlopers, Bruce heeft altijd voldoende positieve gevoelens om rond te gaan. Hij klaagt nooit over hoe moeilijk de route is of vraagt ??wanneer we klaar zijn. Voor mijn hond bestaat er helemaal niet zoiets als een slechte run. Hij zorgt voor een niveau van stoken dat zeker mijn trailzussen heeft gedragen en ik door enkele lange bergmijlen met een glimlach op ons gezicht.

Aangezien het grootste deel van mijn vorige trailrunning alleen werd gedaan, is Bruce een enorme verbetering voor mijn algemene mindset. Als ik daar helemaal alleen ben, is het gemakkelijk om stil te staan ??bij negatieve gedachten.

Met mijn vrolijke, viervoetige pelsbaby op sleeptouw daarentegen is het onmogelijk om geen plezier te hebben! Een hond is een geweldige herinnering aan waarom we in de eerste plaats rennen, omdat het leuk Nike Air Vapormax Dames is en het goed voelt om op een mooie dag in de bergen te zijn!

Rennen door het nationale bos, wat ik vaak doe, kan een aantal veiligheidsrisico's opleveren. Afhankelijk van waar je bent, kunnen er beren, bergleeuwen of tijdelijke daklozen zijn. In de Shasta-Trinity-wildernis hebben we alle drie!

Hoewel Bruce een vriendelijke liefdesbug is, weet niet iedereen dat. Zijn grote gestalte en luide blaf zijn intimiderend aanwezig, en Bruce is behoorlijk goed in het maken van beslissingen in een fractie van een seconde.

Ik heb ongelooflijk veel geluk dat mijn veiligheid nooit op het pad is aangetast, maar ik weet dat op geluk niet kan worden gerekend. Er zijn een paar keer geweest dat ik heel vroeg in de ochtend aan het rennen was en enkele dwalende verloren zielen tegenkwam die duidelijk nog niet naar bed waren geweest. Bruce aan Nike Air Max 90 Donna mijn zijde hebben geeft me veel meer zelfvertrouwen in deze situaties. Mijn eigen solo internationale reizen hebben me geleerd dat het uitstralen van een sfeer van vertrouwen potenti?le aanvallers kan afweren.

Als ik besluit dat ik iets wil doen, DOE IK IETS.

Ik heb de afgelopen jaren zoveel over CrossFit gehoord en gezien hoe het de lichamen en levens van zoveel mensen heeft veranderd.

(Ik heb ook gezien hoe het sommige mensen SUPER douchey heeft gemaakt, maar dat is hier noch daar.)

Ik ben niet van plan een enorme CrossFit d-bag te worden (kom op, we kennen allemaal de soorten), maar ik ga het een paar maanden proberen en meer leren over tillen, enz.

Ik heb me al aangemeld voor mijn eerste maand en heb twee van de vereiste zes Elements-lessen genomen die je moet volgen voordat je echte CrossFit-lessen kunt volgen. Deze Nike Cortez Herren Elements-lessen leren je de basis van CrossFit, zodat je weet waar je aan begint als je die echte lessen volgt.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz