Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 82 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

14.01.2020 10:09
verloren hat und den langsamen Antworten

Het is vrijdag om 21.45 uur en de wereld om me heen is donker en beweegt in een soort wazigheid. Er hangt een interessante geur in de lucht. Mijn paardenstaart snuift op en neer terwijl ik in de top van mijn longen iets zing zoals de Taylor Swift. Nee, het is geen doorsnee studentenfeest; het is mijn gemiddelde 12-mijlsloop.

Dus waarom ga ik niet van donderdag tot en met zondag feesten in mijn 21-jarige universiteitsjongeren? Waarom kies ik ervoor uren te besteden aan het opofferen van studietijd en barcrawls, om mentaal en fysiek hard te werken gedurende de dag, nacht, regen, hitte en verschillende elementen in totale eenzaamheid, vaak mijlen verwijderd van de samenleving? Ik kan jou hetzelfde vragen.

Ik ben altijd op zoek naar de spanning ervan (om Empire of the Sun te Adidas Superstar Homme citeren): het gevoel van voldoening van hard werken, de adrenalinestoot die van een rotsachtige heuvel af raast, het goede soort pijnlijke plekken, het vermogen om uitgestrekte prachtige vergezichten te zien in een korte tijdstempel.

Mijn best blijven najagen en altijd verbeteren is een passie van mij. Het bloedt uit mijn studies naar mijn hardloopactiviteiten. Een redwood-bos, slechts dicht genoeg om een ??paar gouden stralen zonlicht door te laten sijpelen, opent naar een bergmeer dat de wilde kleuren van de zonsondergang stralend reflecteert, wat een tedere ervaring is waar alleen wij hardlopers over kunnen struikelen. Ik wil zoveel mogelijk naar die momenten zoeken en 'het merg uit het leven zuigen', zoals mijn vriend Thoreau zegt.

Nu ik heb besproken wat en waarom ik ren, laten we het hebben over het wanneer en hoe. Zie je, ik begon behoorlijk alledaags volgens de overgrote meerderheid van de mensen daar; Ik rende in het hele land en volg op de middelbare school. Mijn coach was echter niet van het 'normale ras', Mary Churchill was een ultrarenner. Ze nam me mee over het beroemde, prachtige Mount Tamalpais-parcours Nike Air Max 2017 Mujer in de baai. Elk uitje was een glorieus parcoursavontuur vol verhalen over haar ultra-inspanningen. Ik was een be?nvloedbare 15-jarige en de ultrawereld leek glimmend, verleidelijk en wonderbaarlijk (en ook volkomen normaal, want ik wist niets anders!). Ik smeek Mary om me haar vrienden te laten vergezellen op de 'ninjarun 'Elke donderdag in de Marin Headlands. Ik zou met slappe kaken achter de wil van Devon Yanko, Brett en Larissa Rivers rennen, tussen alle lokale legendes die naar buiten kwamen om te spelen. In mijn gedachten waren deze zweterige groep gekken, die rond nul-dertig uur door de met coyote gevulde heuvels rondtrokken, de coolste mensen ooit. En ik wilde wanhopig een van hen zijn.

Op dat moment mocht ik niet heel ver lopen, maar ik leerde hoe ik die regel moest buigen om zo dicht mogelijk bij deze nieuwe ultrawereld Nike Air Max 90 Mujer te komen. Ik liep Mary naar haar Vermont 100 mijl en Miwok 100k races, staakte koplampen aan en at Oreos halverwege rennen. Ik liep zoveel trail races als ik kon van 10k-30k op de landtongen, Dipsea, enz. Na het afstuderen trok de touwen op en liep ik mijn eerste 50k ultra na mijn eerstejaarsjaar van de universiteit. Ultra running leek niet zo glanzend en verleidelijk op mijl 28, maar na mijn brouw na de race was ik verslaafd. De rest is geschiedenis. Ik ben zo gelukkig om ongelooflijke en inspirerende vrienden te ontmoeten en de meest raddeste plekken te verkennen die ik niet eens in dromen kon toveren.

Dus ja, ik mis deze vrijdag de Beer Pong Olympics in Delta Chi om mijn run binnen te krijgen. Misschien ga ik in plaats daarvan salsa met een aantal technische afdalingen en verstoppertje spelen met de bergleeuwen. Hoe dan ook, het Nike Air Max Tn Homme wordt een woedend feest in de bergen, en ik zou het op geen enkele andere manier willen.

Dank aan mijn ouders voor hun steun, ook al begrijpen ze dit racegedrag niet helemaal. Ze begrijpen dat het me gelukkig maakt, dus ze zijn er altijd voor me. Hoewel mijn vader een paar maanden geleden een knie-vervangingsoperatie had ondergaan, kwam hij toch op een plek op de baan bij ons huis en bij de finish omdat hij wist dat dit belangrijk voor me was.

Met dank aan Asics voor deze lieve tri-rugzak! Het zat vol met goodies, waaronder de handdoek (die ik zeker voor mijn voeten heb gebruikt), de hoed en nog wat andere dingen waar ik binnenkort over zal posten. Het was de perfecte overgangstas - het past zelfs door een wonder in mijn wetsuit!

Geleerde lessen: slaap meer in de week van de race, gebruik je iPeriod-app om je raceschema te Nike Cortez Herren plannen, meer te hydrateren, meer te leren over de fiets.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz