Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 77 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

16.01.2020 10:23
sich gut genug fühlen Antworten

Je hebt je aangemeld voor een race. Misschien is het een 5K, halve Nike Air Max Command Mens marathon of misschien ga je voor de volledige 26,2 mijl. Welke race je ook rent, de kans is groot dat je ervoor gaat trainen.

Bij het trainen voor een race concentreren de meeste mensen zich op het fysieke: lange runs doen, gewichten tillen, sit-ups of push-ups doen om het bovenlichaam te versterken. Maar velen vergeten een belangrijk stuk: de hersenen trainen.

Cigna was de presenterende sponsor van het Walt Disney World Marathon Weekend 2015 en als gevolg daarvan namen veel van onze medewerkers deel aan de 5K, 10K, halve marathon en volledige marathon. Sommigen hebben zelfs alle races gereden als onderdeel van de Dopey-uitdaging. Hoe hebben ze het gedaan? Ze trainden hun hersenen.

Het is een spier die velen van ons verwaarlozen, maar toch cruciaal is om ons naar de finish te halen. 90 procent van hardlopen is mentaal. Onderzoek heeft Adidas Zx Flux Womens aangetoond dat het niet je spieren zijn die je tijdens een race moe maken, maar je hersenen. Je hersenen veroorzaken gevoelens van ongemak om je spieren of andere organen te beschermen tegen echte schade. Het hebben van de juiste mindset voor en tijdens een race kan het verschil maken in hoe goed je presteert.

Hoe train je hun hersenen voor een race? Hier zijn een paar tips:

Oefen visualisatie.
Focus op uw doel - misschien hoopt u een bepaalde tijd te bereiken of een eerder record te verslaan. Of misschien wil je gewoon de race be?indigen. Visualiseer jezelf dat je de race rent en de finishlijn overschrijdt. Dit zal je laten zien dat je de macht hebt om dat doel te bereiken.

Onze geest heeft afwisseling nodig. Het steeds opnieuw volgen van dezelfde route leidt tot verveling, en dat is het moment waarop onze hersenen zich afsluiten. Nike Air Pegasus 83 Womens Nieuwe omgeving zal ons helpen onze geest te stimuleren en ons op het goede spoor te houden.

Zoek een lopend buddy waarmee je meerdere keren per week kunt trainen. Als je met iemand anders rent, houd je je af van alle ongemakken die je voelt (vooral als je aan langere runs begint). Vrienden kunnen je ook verantwoordelijk houden en je pushen om door te gaan, zelfs als je geest je anders vertelt.

En ik won dit schilderij in een loterij! Een van hun ontwerpers in hun printstudio schilderde het, en het werd verloot! Mijn appartementmuren lijken echt op die kleur, dus het zal een beetje interessant zijn ...

Wat betreft de outfit? Het was van mijn StitchFix. (verwijzingslink) Deze keer was ik dol op alles toen ik de doos opende, maar toen ik deze outfit aantrok, vond ik het leuk in mijn appartement voordat ik naar mijn werk ging en Nike Internationalist Mens koffie dronk. Toen ik eenmaal aan het werk ging en er goed naar keek, was ik er niet gek op. Ik had de afgelopen twee dozen veel feedback gegeven dat ik gewicht rond mijn buik draag, dus deze stukjes waren allebei behoorlijk los. Ik hou van deze stukken, maar ben niet gek op hun pasvorm.

Na het winkelevenement gingen een paar vrienden en ik naar Toloache 82. Ik vond het geweldig en wil meteen terug. Ik had Brussel, taco's en margarita's. Geweldige nacht.

woensdag

Aanmelden voor een sessie met een trainer op de dag na je verjaardag moet een mix van volwassenheid en domheid zijn, toch? Volwassenheid die je goed genoeg voelt om de dag na je verjaardag hard te trainen, domheid, omdat je nog steeds margaritas had. Ik liep naar binnen en waarschuwde Leanne dat ik tequila zou zweten.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz