Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

17.01.2020 09:44
terminé sur une note fabuleuse Antworten

Ik zou eigenlijk willen vragen om een ??soort tracker voor Kerstmis. Ja, ik train, Nike Air Max 270 Heren maar hoe (in) actief ben ik echt de rest van de dag? Ik loop naar mijn werk en terug, maar ik zit 9-10 uur per dag aan een bureau en vertrek zelden zelfs voor de lunch.

Maar hoe nauwkeurig zijn ze? Zou ik er na een dag echt ziek van worden? Een week?

Ik had erover gedacht om te vragen naar de Nike Fuelband SE voor Kerstmis, maar dat was eigenlijk gewoon omdat het er cool uitzag. Het meet uw activiteit op basis van een semi-willekeurig nummer, maar ik zou echte cijfers in mijn fitnesstracker willen, zoals stappen of kilometers.

Het geeft je een doel van 10.000 stappen, wat een algemene richtlijn is voor gezonde activiteit. Ik heb gehoord dat als je al behoorlijk actief bent, 15.000 stappen een goed doel zijn, maar ik vind het prima om nu de lat laag te leggen.

Als ik beide manieren van werken en Nike Air Pegasus 83 Damen hardlopen loop, overtref ik gemakkelijk meer dan 10.000 stappen. Sommige dagen neem ik de bus op een manier als het koud is, en als Nike Air Max 90 Uomo ik toevallig een krachtgebaseerde training doe zoals Uplift of een van onze trainingen op het werk, kom ik misschien niet tot 10.000, maar over het algemeen doe ik het vrij gemakkelijk in de stad .

Deze week, in NJ voor de feestdagen, vond ik het veel moeilijker om mijn doel te bereiken met meer tijd in de auto. Op eerste kerstdag bereikte ik niet eens 5000 stappen. Donderdag volgde ik een yogales en bereikte ik slechts 4.000 stappen. Ik wou dat er een soort van 1 uur yoga = x stappenformule was, maar aan het einde van de dag is het een heel, heel chique stappenteller. Terwijl ik dit schreef, keek ik op om te zien of dat het geval was, en er is een optie om activiteiten afzonderlijk in te voeren, Nike Air Max 720 Womens hoewel ik denk dat de schatting dat ik 91 calorie?n heb verbrand vrij laag is.

Als ik mijn FitBit-gegevens in de loop van de afgelopen week bekijk, ben ik erg dankbaar dat ik in de stad woon en veel ingebouwde activiteit kan krijgen zonder er echt over na te denken. Ik zal waarschijnlijk niet voor altijd in de stad wonen, en Adidas Zx Flux Damen dit stolt echt dat ik ooit in een stad zou willen wonen die op zijn minst enkele gebieden heeft waar ik naartoe kan lopen.

Ik ben nog steeds in NJ, maar ging vanmorgen terug naar de stad om de JuicePress-run te leiden en ik nam een ??bad toen ik terugkwam en in slaap viel in de badkuip. Dus het kan minstens een tijdje worden ondergedompeld en er goed uitkomen. (En blijkbaar kan hetzelfde voor mij worden gezegd.) Ik douche er ook regelmatig in, en het is prima.

Laten we een klein spelletje spelen. Haal een Nike Air Vapormax Womens pen en papier eruit (of doe het gewoon in je hoofd) en schrijf de vijf belangrijkste dingen voor je op, in volgorde van belangrijkheid.

Heb je je lijst opgeschreven? Mooi zo. Maak nu een tweede lijst met de vijf dingen in je leven waar je de meeste tijd aan besteedt, in volgorde van de tijd die je per dag of week hebt doorgebracht.

Komen uw lijsten overeen? Als ze dat doen, ben ik erg onder de indruk en bied ik je een felicitatie (zij het virtueel) high-five aan. Jij rockt!

Het is echter waarschijnlijk dat uw lijsten niet overeenkomen. Het kan zelfs zijn dat er dingen op uw belangrijkheidslijst staan ??die niet eens in uw lijst met "bestede tijd" verschijnen en vice versa.

Ben je verrast over het resultaat? Ik ga een gok wagen en waarschijnlijk niet zeggen. We hebben allemaal dingen in onze geest die we prioriteit geven, maar in de toepassing / realiteit kunnen we vaak Nike Air Max 1 Femme gewoon niet de tijd of moeite lijken te maken. Het is een probleem dat de beste van ons plaagt, ongeacht onze beste bedoelingen.

Ik merkte onlangs dat ik een zelfevaluatie deed zoals hierboven. Mijn volgorde van belangrijkheid was en is altijd: God, mijn vrouw, mijn zoon (binnenkort meervoud), mijn familie en hardlopen. Vervolgens, zoals in de bovenstaande oefening, heb ik een lijst gemaakt van de dingen waar ik de meeste tijd aan besteed, en ze kwamen niet overeen. In volledige openheid was het zoiets als mijn vrouw, mijn zoon, hardlopen, sociale media en entertainment. Hoewel ik niet verbaasd ben over de lijst, heb ik er echt even over nagedacht over de invloed van deze mismatch op mijn leven. Het nummer één op mijn prioriteitenlijst brak zelfs de top vijf van mijn tijdbestede lijst niet.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz