Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 43 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

28.02.2020 09:48
scheint es offensichtlich Antworten

Veel duurlopers zullen om een ??of andere reden vaak afstand doen van krachttraining. Maar voor de algehele conditie, vooral tijdens het laagseizoen, zijn er veel voordelen die kunnen worden behaald voor vrijwel elke duurloper, of het nu voor een 5K-race of een marathon is.

Een waarschijnlijk afschrikmiddel dat voorkomt Adidas Yeezy Boost 350 Mujerdat hardlopers krachttraining overwegen, is de mogelijkheid om aan te komen door verhoogde spiermassa. Met sportspecifieke training zoals voor duurlopen is elke gewichtstoename, indien aanwezig, minimaal. De voordelen van krachttraining voor de duursporter zijn moeilijk te negeren, met name bij het verminderen van blessures, het vergroten van spieruithoudingsvermogen, verhoogde flexibiliteit en stabiliteit, het vergroten van magere lichaamsmassa, het verhogen van snelheid, het versterken van spier- en bindweefsel en prestatieverbetering. Een of meer van deze voordelen moeten ervoor zorgen dat een hardloper stopt en serieus nadenkt over wat tijd doorbrengen met krachttraining tijdens het loopseizoen of het laagseizoen.

Wat betekent Stength-training voor hardlopers?
Krachttraining op zichzelf is niet alleen gewichtstraining. Het Nike Cortez Womens is ook kerntraining, lichaamsgewichtoefeningen, stabiliteitsoefeningen en flexibiliteit. Het is duidelijk dat voor de hardloper die het grootste deel van het piekseizoen per maand aan twee of meer evenementen deelneemt, het tijdrovend lijkt om tijd te besteden aan krachttraining. Ondanks dit moeten hardlopers beseffen dat het gemakkelijk is om te trainen voor evenementen tijdens het loopseizoen en wanneer dit gebeurt, verhoogt dit de kans op een sportgerelateerd letsel dat weken of maanden kan duren om te overwinnen. De toestand van overtraining staat bekend als het "overbelastingssyndroom" en is het resultaat van herhaalde,Nike Internationalist Damen langdurige stress voor het lichaam zonder voldoende perioden van herstel en rust op te nemen.

We zijn klaar! En een bril is heet. Ik eindigde in een tortoiselike 26:21, waardoor ik ook 13/13 kreeg voor mijn Nike Air Max 2017 Damen leeftijdsgroep, 86/93 voor het hele ras en 38/43 voor alle vrouwen. Maar hey, ik was niet de laatste!

Dus ... zwemmers / triatleten. Vertel me alsjeblieft je beste geheimen voor zwemmen zonder zwemmen. Over zwemmen gesproken, Victoria zwom vandaag over de freaking Chesapeake Bay. NBD. Dat klinkt zo angstaanjagend.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz