Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 60 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

05.03.2020 09:32
tellement faire une pause Antworten

Scheenbeentjes zijn een naam die gewoonlijk wordt gegeven aan een reeks problemen met betrekking tot de scheenbenen. In de praktijk is een scheenbeenspalk een pijn aan de binnenkant of de buitenkant van het scheenbeen die optreedt tijdens het hardlopen. De meest waarschijnlijke Adidas Zx 700 Hombre oorzaak van scheenbeenspalk is het te snel en te vroeg verhogen van Nike Roshe Run Womens het trainingsvolume. Ze komen meestal in één been tegelijk voor, meestal het dominante been van de hardloper.

Voorste scheenbeentjes worden geassocieerd met overpronatie, mediale (interne) scheenbeentjes worden vaak geassocieerd met een onbalans van de spieren van het onderbeen.

De beste manier om scheenbeenspieren te behandelen, is door het volume van de training (kilometerstand) te verminderen en een tijdje helemaal te stoppen met rennen - zich te concentreren op het verminderen van de ontsteking en het grondig strekken van de kuitspieren.

De plantaire fascia is een band van weefsels die loopt van de hiel tot de voorvoet aan de onderkant van je voet. Deze pees onderhoudt de boog tijdens elke stap (lopen, rennen, springen ...) en absorbeert de schok. Plantaire fasciitis is een aandoening die optreedt als gevolg van scheuren Adidas Zx Flux Hombre en littekens van de plantaire fascia.

Vroege symptomen van plantaire fasciitis zijn pijn in de hiel tijdens het wandelen in de ochtend en tijdens het rennen. Naarmate de aandoening zich ontwikkelt, duurt de pijn 's morgens en tijdens het hardlopen langer. Acute plantaire fasciitis kan zo pijnlijk zijn dat rennen onmogelijk is.

Het is heel belangrijk om de plantaire fascia rust te geven wanneer het symptoom zich voordoet, zowel door zich uit te rekken, er niet teveel druk op uit te oefenen en een aantal correctieapparatuur te dragen, zoals een spanningsnachtspalk of schoenen / laarzen met hogere hakken.

En het kijken naar Jocelyn kwam binnen drie minuten na sub-4. Homegirl is snel geworden en haar gemiste sub-4 heeft me eerlijk gezegd echt geschrokken van mijn eigen vermogen om hetzelfde te doen. Ik ben niet zo snel als zij. Adidas Zx Flux Damen Wie maakte ik een grapje? Ik zou dit niet kunnen doen.

Vorig jaar had Nike Air Max Thea Damen ik het gevoel dat mijn training 100% perfect was, maar vorig jaar was ik ook werkloos en had ik net wat meer tijd om te trainen. Dit jaar heb ik het erg druk gehad (misschien te druk?) En mijn training was niet zoals vorig jaar. Hoewel ik echt tevreden was met de hoeveelheid training die ik heb gegeven, wist ik niet zeker of het voldoende was voor sub-4.

Ik had reacties gelezen op berichten op mijn eigen blog en die van anderen over het ontbreken van sub-4 en wist hoe gewaagd een doel was, maar ik was niet bereid me terug te trekken. Ik ging de race van zondag in contact met de realiteit, maar toch naar het doel reikend.

Ik begon met Ericka, die in een reactie op mijn blog had gezegd dat ze streefde naar 3:50. Waarom ben ik in godsnaam met haar begonnen? Wie Adidas Superstar Femme maakte ik een grapje?

Voor de race dacht ik na over hoe ik me zou Nike Air Max 270 Femme voelen als ik het miste. Ik wist dat ik teleurgesteld zou zijn, maar dit marathon-gedoe is nog steeds zo nieuw voor me, dat ik het wist tenzij ik in het begin zeven kilometer afstand had gepakt of een stuk pizza at halverwege de race of iets anders even dom , Ik zou trots op mezelf zijn. Ik wist dat het een paar pogingen kostte.

En ja hoor, ik eindigde in 4:04:37. En ik ben blij met mijn tijd - ik ben er echt ongelooflijk blij mee. Ik rende er hard voor en duwde het ongemak ervoor door.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz