Let op het volgende voorbeeld en kijk of je kunt detecteren waar en hoe ze metaforen en vergelijkingen hebben gebruikt om interesse te wekken.
SAMPLE BLOG POST INLEIDING Vindt u dat u de hele dag in uw bedrijf rondjes loopt? Vind je het moeilijk om alles voor elkaar te krijgen? Soms voel je je als een hond die zijn staart achterna zit of een wiel dat nooit stopt! Als je een hoop zenuwen bent om jezelf in te halen,Nike Air Max 270 Womens volgen hier enkele tips die kunnen helpen!
Zie je hoe we een metafoor, vergelijking Adidas Tubular Damen en een analogie hebben gebruikt om op een persoonlijke manier verbinding te maken met de Nike Air Max 2015 Homme lezer? We hebben zijn probleem aangepakt omdat hij niet de tijd had om alles voor elkaar te krijgen Adidas Ultra Boost Herren en vergeleken het met een hond die zijn staart achterna zit of een wiel dat in cirkels blijft ronddraaien.
Dit soort vergelijkingen, wanneer het spaarzaam en op de juiste plaats wordt gebruikt, kan u helpen op een persoonlijke manier contact te maken met uw publiek en hun aandacht te trekken op een manier die normale woorden gewoon niet doen.
Oh, en tussen haakjes, het misbruik van het woord "like" aan het begin van zinnen die sommige jongere mensen tegenwoordig geneigd zijn te doen, is geen vergelijking. Erger nog, het is grammaticaal onjuist. En dat is alsof je een boeket bloemen hebt zonder vaas om ze in te doen!
Power Words en call-to-actions gebruiken Nike Air Force 1 Mens binnen uw blog schrijven
Nu u de verschillen tussen metaforen, smilies en analogie?n Nike Air Max Thea Donna kent, is het tijd om ervoor te zorgen dat u ze allemaal correct gebruikt in uw inhoud schrijven Nike Air Max 2016 Hommeen marketing. Een van de beste manieren om waardevolle inhoud voor uw publiek en klanten te cre?ren, is door een blog te gebruiken. Als je er momenteel geen hebt ingesteld voor je persoonlijke merk of bedrijf, volg dan de beknopte opstartgids hier.