Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 66 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

12.03.2020 07:45
motiveren om alleen krachttraining Antworten

Een van de onderdelen van de race waar ik normaal gesproken klaar moet zijn om me te concentreren op positief praten en niet mentaal af te breken, is het begin. Ik begin langzaam en dat weet ik, maar ik weet ook dat ik nog steeds moeite heb tijdens een race. Ik weet dat die paniekerige, negatieve gevoelens in het eerste deel van de race opduiken. Ik weet dat ik me moet concentreren op positief praten en me moet concentreren op mijn eigen race. Het vergelijken van mijn start van de race met anderen zal me niet helpen mijn beste race te voltooien. Er is toewijding aan mentale Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme kracht voor nodig om je te concentreren op positief denken, de omstandigheden van de race en je verwachtingen niet naar beneden te halen als de uitvoering van je raceplan niet verloopt zoals verwacht.

Soms helpt glimlachen, ontspannen en genieten van de race me om beter te racen. Verwachtingen en doelen kunnen altijd veranderen, wie zegt dat uw verwachtingen en doelen vast moeten staan? Wie zegt dat je je niet kunt aanpassen aan de realiteit waarmee je wordt geconfronteerd? Is dat niet waar het bij trailrunning om draait? Zich aanpassen aan de omgeving om ons heen, kleine aanpassingen maken voor elke rots, wortel en slang die we tegenkomen. Weer opstaan ??en blijven rennen na struikelen en vallen is een vast onderdeel van trailrunning. Als je genoeg op paden loopt, zul je op een of ander punt vallen. Trailrunning zit vol met Nike Air Max 180 Hombre onverwachte en verrassende momenten, dat is een van de redenen waarom trailrunning zo leuk en opwindend is. Het is moeilijk te accepteren dat de dingen niet gaan zoals we van plan waren in een race, maar als je vooruit schiet, je focus verlegt en je aanpast aan je realiteit, zul je onverwachte of "rotsachtige" (ja-bedoelde woordspeling) momenten die je tegenkomt, overwinnen.

Buiten het werk heeft Junior League veel van mijn tijd in beslag genomen. We hebben deze week twee grote evenementen (beide open voor het publiek ... hint, hint), en mijn commissie heeft hard gewerkt aan de laatste PR-push voor deze evenementen, en aan het einde van het jaar.

Het lijkt raar dat mei maar 31 dagen is, omdat ik het gevoel heb dat er deze maand meer geweldige dingen aankomen dan ik het hele jaar heb gehad.

Het is maandag bijna 23.00 uur en ik Adidas Zx 750 Mujer zou waarschijnlijk gewoon moeten gaan slapen, maar er zijn een paar dingen die ik wil delen:

Wieden maakt je ECHT PIJN. Ik werd vanmorgen wakker en mijn hamstrings klopten. Ik liep zo langzaam door de stad dat ik een bord wilde dragen met de tekst 'Waarschuwing: waggelen'.
Mijn training voor Reach the Beach / mijn triatlon is veranderd in het volgen van het grootste deel van het RTB-plan (we rennen 5 dagen per week en mijn Nike Cortez Womens benen spelen dat spel niet, dus ik ren 3-4) en gebruik dan de andere dagen voor crosstraining. Tot nu toe is dat een paar keer zwemmen, maar nog niet fietsen. In feite is Bruiser dit voorjaar nog niet uitgekomen ... wat duidelijk moet worden verholpen.
Hoewel ik het ochtendtraining-ding helemaal begrijp, is er echt iets te zeggen voor een goede training na het werk om tot rust te komen. Vanavond heb ik 900 Nike Air Max 2017 Dámské meter gezwommen (mijn tri is 880 meter) en daarna in de sauna gelegd. Ahh ...
Hoewel de planken misschien een beetje zijn geplukt, gaat er niets boven boodschappen doen vlak voordat de supermarkt sluit en je de supermarkt voor jezelf hebt.
Fitnessmagazine sluit morgen, 1 mei, zijn lezers aan met gratis trainingen in een aantal sportscholen in het hele land.
Een van mijn collega's heeft zich aangemeld om de NYC Marathon Nike Air Pegasus 83 Womens vandaag via een goed doel te leiden, en ik ben zo opgewonden over haar.
Ik ben ook zo blij voor Sweaty Emily, die dit weekend de hel uit de Eugene Marathon verpletterde - 3: 0-freaking-8. Als je haar samenvatting niet hebt gelezen, zou je dat moeten doen.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz