Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 56 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

18.03.2020 08:34
geweint als in den letzten Antworten

'Ik ben begonnen als een boze hardloper', Nike Air Vapormax Dames zegt ze. 'Ik heb mijn ervaringen in het leger gebruikt om mijn hardlopen te stimuleren. Ik liep langer om alles te verwerken wat er was gebeurd. ' Terwijl Cunningham haar militaire ervaring als overwegend positief herinnert, had ze intern te maken met de druk, angst en onrealistische verwachtingen van haar carrière, bovenop de gevolgen van zowel haarzelf als andere vrouwelijke soldaten die seksueel misbruik ervoeren, wat vaak niet gemeld werd uit angst . Hoewel ze een waardevolle mentor had in haar vrouwelijke pelotonleider, terug in het leven op de basis, slaagde ze er niet in hetzelfde leiderschap en dezelfde gemeenschap te vinden om haar te helpen alles door te nemen.

De trailrunninggemeenschap werd die rots voor Cunningham en de natuur werd de ruimte om te ademen. 'Rennen heeft letterlijk mijn leven gered', zegt ze. "Het Nike Air Max 90 Mujer lijkt erop dat de lijst nooit eindigt, maar ik neem geen angst- of antidepressiepillen meer; hardlopen is mijn favoriete medicijn en het werkt. ” De helende kracht van de paden en de bergen was zelfs zo groot dat Cunningham na haar pensionering bij het leger naar Colorado Springs verhuisde.

Voor Alma Zavala, 42, uit Los Angeles, CA, kwam de aantrekkingskracht om bij het leger te gaan toen haar jongere broer een boekje over het marinekorps mee naar huis nam. Ze zat vast in een sleur en wilde meer van haar leven en carrière, ze wist dat de GI Bill, die educatieve hulp bood aan servicemedewerkers, veteranen en hun afhankelijke personen, haar manier zou kunnen zijn om naar de universiteit te gaan. Bij de aanhouding van haar familie, maar met volledige steun van haar broer, ging Zavala ervoor: ze trainde als marinekorpsen en diende Nike Air Max 270 Femme] tweemaal in Green Side met een marinierseenheid die in Irak was ingezet.

Hoewel Zavala tegenover elke vrouw in haar gemengde pelotons vijf mannen stond, voelde ze zich nooit bedreigd of lastiggevallen. Integendeel eigenlijk. 'We hebben allemaal voor elkaar gezorgd, we hebben elkaar allemaal gesteund, we hebben elkaar allemaal gemotiveerd', herinnert ze zich. "De verwachting was dat als je je werk doet, we goed zijn."

De uitdagingen waarmee Zavala werd geconfronteerd als vrouw die bij een marinierseenheid diende, kwamen grotendeels voort uit haar eigen angst om te worden beoordeeld op haar geslacht. Als medicus werd ze geconfronteerd met veel gruwelijke en verontrustende situaties, maar ze dwong zichzelf een emotionele muur op te zetten. 'Tijdens mijn implementaties zag ik een aantal vreselijke dingen', zegt ze. "Ik voelde me meer gedwongen om geen emotie te tonen, want als ik dat wel zou doen, zou het zijn als 'oh daar gaat ze, huilend als een klein meisje'."

Alma Zavala krijgt een high-five van een mentor na het afronden van een parcours voor hindernissen op Band of Runners Trail Camp. Pc: Lisa Krantz
Alma Zavala krijgt een high-five van een mentor na het afronden van een parcours voor hindernissen op Band of Runners Trail Camp. Pc: Lisa Krantz
Dit is een uitdaging die haar is gevolgd in het burgerleven. 'Mijn partner noemt me Ice Queen', zegt ze. "Ik ben anders bedraad." Ze voelt dat hoewel ze diep van binnen een emotionele persoon is, haar tijd in het leger een persoon heeft gecre?erd die moeite heeft om haar gevoelens te uiten en ermee om te gaan. 'Niemand heeft me gezegd dat te doen', zegt ze. "Ik denk dat ik het heb gedaan omdat ik bang ben om als zwak te Nike Air Max 720 Femme worden beschouwd omdat ik een vrouw ben."

Zavala loopt al heel lang, maar is nieuw voor trailrunning. Ze heeft in het verleden met triatlonteams getraind, maar voelde zich nooit echt op haar gemak bij het openstellen en delen van de manier waarop ze dat deed toen ze werd voorgesteld aan de trailgemeenschap in Band of Runners Camp. "Mensen kennen me al jaren en hebben geen idee van de dingen die ik heb meegemaakt", zegt ze. Toch voelde ze zich meteen welkom en kon ze haar verhaal met de andere hardlopers delen en zegt ze dat ze tijdens de drie dagen van het trailcamp meer huilde dan de afgelopen 8 jaar. Over de ervaring zegt ze: 'Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld om te laten zien wie ik werkelijk ben.' Zavala liep haar eerste trailrace de maand na het kamp en werkt aan een race van 50 km.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz