Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

19.03.2020 09:47
doeltijden en het verbeteren Antworten

Sinds ik voor het laatst heb geblogd, had ik een leuke kleine zaterdag. (Maar geen uitstapjes Adidas Yeezy Boost 350 Mujer naar Home Depot.) (Als je die referentie niet begrijpt, moet je misschien de computer verlaten en alle mooie films in Will Ferrell's ouevre inhalen.)

Ik liep met de nieuwe Junior League-hardloopgroep in Central Park voor een mooie, gemakkelijke vier mijl. Ik had het gevoel dat mijn hardloopwereld en mijn Junior League-wereld in botsing kwamen, en het was geweldig. De vrouw die de groep startte, zei dat ze vier marathons zou lopen, dus ik heb haar meteen meteen Athlinks-ed zodra ik thuiskwam. Ze runde vorig jaar NYC in 3:50. Verdomd snelle mensen.

De Alpha Shield Hoodie is wat we zouden beschouwen als een ultralicht, minimaal isolatiestuk voor koude omstandigheden. Adidas Outdoor Nike Blazer Low Hombre gebruikt Polartec Alpha-isolatie voor zijn ademend vermogen en warmte, gemengd met Pertex Quantum voor windbestendigheid.

De hoodie heeft een relaxte pasvorm, waardoor er voldoende ruimte is voor een extra laag. De Polartec Alpha-isolatie bevindt zich alleen op het voorpaneel en rond de schouders van de hoodie. Het wordt beschermd door een externe windbestendige laag Pertex-materiaal. Dit breekt de wind zonder dat er warmte ontsnapt. Het achterpaneel samen met onder de armen is zeer ademend, waardoor je droog blijft van je eigen transpiratie. De hoodie-shell is gemaakt van het Pertex-materiaal en heeft een synch aan de achterkant, zodat je de capuchon kunt aantrekken. Dit is vooral leuk voor de echt winderige dagen wanneer je capuchon worstelt om boven je hoofd te blijven! De manchetten zijn elastisch afgewerkt om te voorkomen dat Nike Air Pegasus 89 Womens ongewenst weer of wind in je mouwen sluipt. De Alpha Shield wordt compleet geleverd met twee zakken met ritssluiting, de rechtse is de eigen spullenzak van de hoodie (gemakkelijke pasvorm).

Wol is de naam van het spel voor dit in Steamboat Springs, Colorado gevestigde bedrijf. Behalve dat het warmte vasthoudt, zowel droog als nat, is wol ook geweldig voor geurbeheer. Smartwool gebruikt hun 50% gerecyclede wolisolatie samen met een voering van merinowol om de SmartLoft 60 tot een van hun beste aerobe winterstukken te maken.

Hoewel de SmartLoft 60 naast de huid kan worden gedragen, kunt u met de ontspannen pasvorm een ??basislaag toevoegen voor extra warmte. De voorkant, achterkant en de bovenkant van de mouwen zijn gevuld met Smartwool's 50% gerecyclede wolisolatie. De isolatie wordt ondersteund door een binnenlaag van superzachte Adidas Superstar Uomo merinowol en extern beschermd door een windbestendige nylon schaal, compleet met een DWR (duurzame waterafstotende) afwerking. Panelen onder de armen en langs de zijkanten zitten vol stretch en zorgen voor een hoog ademend vermogen. De capuchon bestaat uit de nylon DWR-schaal, 50% gerecyclede wolisolatie, met een huidlaag van merinowol. Smartwool biedt twee synch-koorden (minimale hardware), één aan elke kant van de capuchon, zodat u deze kunt aanpassen voor een strakkere pasvorm. De mouwlengte is precies op punt en de manchetten hebben een duimgat zodat je de mouw over je pols kunt trekken. De SmartLoft 60 heeft traditionele ritszakken aan de linker- en rechterkant van de jas, samen Nike Tanjun Womens met een binnenzak met ritssluiting op de linkerborst.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz