Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 35 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

24.03.2020 10:59
auf dem Laufenden bleiben Antworten

Ik werkte dit voorjaar op een conferentie en zei tegen de man in de lift in het chique Vegas-hotel: 'Je hebt een behoorlijk lichaamsbouw.' Hij was zo prachtig gebeeldhouwd en gespierd in zijn magere tanktop, ik voelde me gedwongen om commentaar te geven. Als de ene atleet voor de andere, antwoordde hij zonder aarzeling "het komt met een prijs" ... Ik verwachtte niet dat Nike Air Max Command Femme soort reactie in een stad die het tegenovergestelde van ijver waardeert en het ergste in onszelf beloont, ik pauzeerde, stemde intern toe en zei: "Ik wedden dat het zo is ”...

Vorige week hardlopen op de lokale paden bij Donner - Castle Peak en Basin Peak.
Ik heb net een "steile verwonding" Adidas Nmd Dames behandeld - dat wil zeggen een die niet gebeurt als gevolg van een trauma van een sport als mountainbiken of ski?n, wat veel interessanter zou zijn dan de waarheid ervan ... dat wil zeggen dat ik aan het doen was " niets echt '... behalve dat ik me nu realiseer dat' niets 'zich in de loop der jaren vertaalt naar een slechte vorm. Zijn woorden klonken waar. Mijn vermogen om te doen waar ik van hou, om paden in de bergen te kunnen lopen ... heeft ook een prijs. Vroeger was het dat niet (of misschien wel altijd?), En nu is het verschil dat ik dat New Balance 999 Womens bewustzijn heb en dus een diep verlangen om het te behouden.

Er was een gemak dat ik ermee had toen ik begon zonder de bedoeling iets te "beginnen", ik deed het en bleef het daarna doen. Ik was altijd atletisch en wilde hardlopen, dus ik zou niet de gevreesde "eerstejaars 10" halen. Ik rende 's ochtends vroeg, wat natuurlijk was omdat' patrouilleren bij dageraad 'hetzelfde uur was waarop ik surfte, vroeg en vaak. Er was geen strategie bij betrokken, geen uitrekken, niet nadenken over lichaamsuitlijning of positionering, en veel gebeurde na Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen het drinken van de avond ervoor en het afschudden van een kater op een 5-miler op het strand. Toen ik me bij de bemanning voegde, liepen we als een team en er was een vermeende toewijding aan die ik niet opmerkte. Ik was verslaafd.

Na mijn studie rende ik om mijn geest te kalmeren - ik had Nike Free 5.0 Mujer niet uitgezocht wat 'ik met mijn leven wilde doen' - ik rende weg om weg te komen van deze gedachten en tegelijkertijd rende ik om ze te verkennen.

Vorig jaar trainde ik voor de Chicago Marathon terwijl ik een fulltime baan had, een normaal (ish) sociaal leven hield, blogde, voor mijn hond zorgde, medevoorzitter was van een Junior League-commissie en deed wat ik op dat moment ook deed .

Jen en Gia zijn beide moeders die trainen voor de NYC Marathon. Emily trainde voor een Ironman terwijl ze fulltime werkte en vaak gekke afstanden aflegde zoals Nike Air Pegasus 83 Femme 50 mijl voor het werk!

(Maar merk ook op dat je alles kunt doen wat je wilt, maar niet alles wat je wilt.)

Ik kan geen vrienden maken.

Zet je jezelf daarbuiten? Het is 2011, er zijn een miljoen manieren om vrienden te maken via internet, als je maar kijkt.

Wat denk je nog meer dat je niet Nike Air Max 90 Womens kunt doen? Waarom probeer je het niet? Je weet nooit of je het niet probeert.

Wat dacht je dat je niet kon doen en kwam erachter dat je het wel kon, zodra je het probeerde?

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz