Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 56 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

26.03.2020 09:48
definitiv meinen Antworten

Alyssa is al sinds haar jeugd betrokken bij sport. Ze groeide op met voetballen en liep samen met haar vader lokale wegraces. Op 19-jarige leeftijd begon Alyssa ultras te lopen en op 20-jarige leeftijd deed ze mee aan Ironman-races.

Alyssa is nu 33 en een professionele triatleet. Ze heeft 30 Ironmans voltooid en meer dan 45 marathons en ultra-marathons. Hoewel ze van Ironmans houdt, Nike Air Max Tavas Womens heeft Alyssa een sterke nieuwsgierigheid naar andere soorten avonturen. Alyssa zegt: "Ik heb altijd een meerdaags wandelavontuur gehad op mijn lijst met" Nike Air Force 1 Damen to-do's ", maar het waren inspanningen van mijn coach en ik had gedacht dat we zouden uitstellen totdat ik me terugtrok uit de triatlon. Maar na vorig seizoen begon ik meer na te denken over het belang van "waarom niet nu?"

Iemand met wie ik ooit uitging, hield bij hoeveel stranddagen hij per jaar verzamelde. Ik had dat dit jaar moeten doen, want ik doe het redelijk goed op het strand.

Het strandavontuur van vandaag ging naar Sea Girt, NJ, een heel schattig stadje op ongeveer anderhalf uur van het huis van mijn ouders. Eerder deze week vroegen Lacey en mijn moeder afzonderlijk of ik naar het strand wilde. Gelukkig vonden ze het niet erg om met elkaar mee te gaan, dus Nike Air Presto Femme gingen we met z'n drie?n.

Ik werd om 6.30 uur zonder alarm wakker en ging op pad voor een korte fietstocht van 45 minuten voor crosstraining. (Ik ben ook in shock, maak je geen zorgen.) Mijn moeder haalde mij en Lacey om 8.45 uur op van mijn appartement en we reden naar mijn appartement om Bailey af te zetten voordat we naar het strand gingen. We zijn er eindelijk rond 11.30 uur.

Het was ongelooflijk zonnig en het zand was gloeiend heet, dus we hebben veel tijd in het water doorgebracht.

Ik vind het geweldig dat dit soort dingen in Manhattan bestaat. Het voelt als een uitje zonder de stad te hoeven verlaten. (En deze school bevindt zich toevallig naast een bar. Win.)

Ik had op Caitlin gezien dat zeillessen in NYC echt drinkschool waren op een boot, dus daar was ik ook enthousiast over, maar dit waren legitieme lessen. Ik Adidas Yeezy Boost 350 Mujer moest de boot sturen (en ik hield hem rechtop en omdat ik andere boten raakte, dus ik beschouw dit als een succes) en moesten we aan koorden trekken waardoor de zeilen bleven doen wat ze deden waardoor we zeilden.

Bo wist eigenlijk wat hij deed en kon waarschijnlijk al die technische zeilwoorden hierboven invullen die ik niet ken.

Het leuke van deze zeilschool is dat het een brede school is, wat betekent dat het een non-profitorganisatie is die kinderen uit gezinnen met lage inkomens meeneemt en ze leert zeilen om ze uit de problemen te houden. Ze geven ook zeillessen voor volwassenen (zoals de onze natuurlijk), maar alle opbrengsten gaan terug naar het helpen van de gemeenschap. Ze leren zelfs wiskunde en wetenschappen door te zeilen, wat best cool klinkt. Ik weet dat ik veel meer van wiskunde en wetenschap had gehouden als Adidas Yeezy Boost 350 Hombre ik een praktische toepassing als deze te zien kreeg.

We pakten biertjes bij de koekenpan na het aanmeren en ik ging naar huis om het een vroege nacht te maken, zodat ik vanmorgen wakker kon worden voor de Queens Half. Het was een last-minute beslissing die ik deze week nam toen ik me realiseerde

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz