Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 68 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

30.03.2020 08:05
sommes assis dans l'avion pendant Antworten

De meeste vrouwen beginnen zich tijdens het tweede trimester wat meer “normaal” en minder misselijk en vermoeid te voelen en daardoor volgt vaak een gezondere eetlust. Dit is een goed moment om opzettelijk voedzaam voedsel te eten dat de gezonde ontwikkeling van uw baby en uw rennen op cellulair Nike Air Max Zero Femme niveau zal ondersteunen. Vrouwelijke hardlopers zijn bijvoorbeeld in het begin vaak vatbaar voor lage ijzerniveaus, dus het eten van meer ijzerrijk voedsel zoals rood vlees, eieren, lever, bonen en spinazie kan uw lichaam helpen ijzer te absorberen en zo uw zuurstofdragend vermogen te vergroten. Volgens Laurie R Greenberg, MD van IGO Medical Group in San Diego, Californi?, "moeten zwangere atleten een goed bloedvolume en hemoglobine behouden door een gezond dieet te volgen en Nike Air Pegasus 89 Damen uitdroging en bloedarmoede te voorkomen." Wanneer u uw ijzerrijke voedselkeuzes combineert met voedingsmiddelen die ook veel vitamines bevatten (met name vitamine C), neemt de absorptiesnelheid toe, waardoor u meer voedingsstoffen krijgt waar voor uw geld en uw zwangerschap kan afwijken van bloedarmoede en ander mineraal -defici?nties. Een ander voorbeeld Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme van eten met de bedoeling om op cellulair niveau impact te maken als aanvulling op zwangerschap en hardlopen, is het combineren van je vetbronnen met voedingsmiddelen die rijk zijn aan in vet oplosbare vitamines. Bijvoorbeeld een steak eten met een boerenkoolsalade of geroosterde wortels. Bladgroenten (boerenkoolsalade) zijn een goede bron van in vet oplosbare vitamine K en wortels bevatten veel bètacaroteen, die het lichaam omzet in in vet oplosbare vitamine A.

Omdat je buik Adidas Yeezy Boost 350 Mujergroter wordt, voel je je waarschijnlijk elke dag een beetje minder zelfverzekerd en onhandiger (zelfs als de bult nog geen grote entree heeft gemaakt!). Niet alleen groeit je buik, maar je gewrichten en ligamenten worden losser ter voorbereiding op de bevalling (dit begint te gebeuren bij de conceptie!) Dankzij een klein hormoon dat relaxine wordt genoemd. Nike Air Max 270 Donna Vanwege al deze losgeraakte ganzen in je lichaam, kan je proprioceptie een beetje een vijand zijn als je probeert de ene voet voor de andere op de paden te zetten. Een val nemen terwijl je zwanger bent, kan schadelijk zijn voor de baby (om nog maar te zwijgen van mama!), Dus probeer je routekeuze minder technisch en milder en verzorgd te houden. Het is verstandig om paden te vermijden die wat root-hopping en boulder-scrambling vereisen tot nadat de baby is geboren. Zelfs als je vertrouwen hebt in de positie van je lichaam ten opzichte van je omgeving, kunnen sommige vrouwen zonder waarschuwing duizeligheid en andere uittredende sensaties ervaren, gezien al die beweging en vochtretentie.

Ik had ook een kalkoen-avocadosandwich en geen van deze chips, omdat ze vies waren. En ZEKER geen augurk. Ew.

Eindelijk landde ik rond 5.30Nike Air Max 90 Mujer uur in Denver, nam afscheid van mijn nieuwe vriend en sprong op de Super Shuttle voor Boulder, waar ik logeer en waar ik met Kate heb gegeten. We gingen naar een Mexicaans restaurant in de buurt van mijn hotel, Cantina Laredo, en ik had geweldige taco's.

Ik heb nog steeds liever een baan (serieus, het gras is altijd groener), maar ik ga eindelijk wat leuker werken aan funwerk. Het is ook geweldig dat ik nu op mijn eigen schema kan trainen, hoewel ik 's ochtends nog steeds probeer te trainen, zodat ik de hitte kan verslaan.

Vanmorgen had coach Marc vier mijl op mijn trainingsplan. Ik heb drie krachttrainingen per week 'toegewezen' die ik kan aanpassen wanneer ik maar wil, dus besloot ik er een te proberen na mijn hardloopsessie vandaag. (Ik vind het echt leuk dat er in dit plan een specifieke nadruk ligt op krachttraining en Nike Air Pegasus 83 Femme ik hoop dat ik een beetje kan leunen tijdens marathontraining.)

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz