Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 53 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

31.03.2020 10:37
calmer et de recommencer Antworten

Als u op zoek bent naar een uitdagende trailrun, dan heeft deze trail het voor u. Hoewel de Pinnacle zeker niet de hoogste piek in Stowe is, is het een uitdaging. Er zijn hier twee opties: u kunt parkeren bij de hoofdweg op Upper Hollow Road of u kunt toegang krijgen tot het pad vanaf Pinnacle Meadows, gelegen aan Upper Pinnacle Road. Het pad vanaf Pinnacle Meadows is korter (~ 0,65 mijl) en is meer een geleidelijke helling totdat de paden samenkomen, terwijl het hoofdpad ongeveer een mijl is en een steile helling en meer Adidas Zx Flux Womens technisch terrein heeft. Het uitzicht vanaf de top is de moeite waard, want je wordt getrakteerd op een panoramisch uitzicht op Mount Mansfield, Camels Hump, het Waterbury Reservoir en de skiroutes bij Sugarbush. Er is een optie om de Skyline Trail te nemen om ook op andere pieken aan te sluiten, en die paden zijn ook enigszins technisch en uitdagend, maar erg leuk!

Waar te eten, drinken en voorraad op Gear:
Als je op zoek bent naar lokale ambachtelijke brouwsels, dan heeft deze stad ze, evenals heerlijk eten om te combineren met die bieren! Deze stad heeft geen tekort aan ongelooflijke plekken om te eten, en het is moeilijk om een ??favoriet te kiezen, maar hier zijn mijn typische go-to-spots in Stowe.

Doc Ponds: Zonder twijfel mijn favoriete plek om te eten in de stad, dit restaurant serveert heerlijk eten en een aantal heerlijke Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme lokale ambachtelijke brouwsels om ze weg te spoelen. Ze maken ook een gemiddelde milkshake (met een optie om wat drank toe te voegen) voor een heerlijke traktatie na het hardlopen!

Cork: als je op zoek bent naar goede wijn, zoek dan niet verder. Deze wijnbar en restaurant heeft een aantal van de beste wijnen die er zijn, met de nadruk op duurzame en natuurlijke wijnen. Ze serveren ook heerlijk eten! De perfecte manier om te ontspannen na een dag op de paden.

PK-koffie: een geweldige plek om te tanken met een latte en een ontbijtburrito voor of na het hardlopen. Mijn favoriet is de Turmeric Latte met een shot espresso met een Not Your Mother's Grilled Cheese als een snelle snack na het hardlopen. U zult hier elk weekend andere trailrunners en mountainbikers tegenkomen.

Groeten Afvallen in de stad lezers! Mijn naam is Ashley en Nike Air Max Jewell Homme ik blog op A Healthy, Happier Bear. Mijn blog draait om mijn avonturen in het streven naar een gezonder en gelukkiger leven in New York City. Tijdens de week breng ik veel rollen in evenwicht, waaronder vrouw, pasgetrouwde, zakenvrouw en vriend, maar vind ik ook tijd om te trainen voor de marathon van New York City en verschillende andere races gedurende het jaar.

Ik was opgetogen toen ik hoorde dat mijn meisje Theodora wat gastenposts nodig had tijdens haar ontspannende en met zand gevulde Memorial Day-weekend. Ik sprong op het idee en wist precies het onderwerp dat ik met haar lezers wilde delen: plateaus.

Bijna wekelijks e-mailt of reageert iemand op mijn blog over gewichtsverlies en het overwinnen van plateaus. Terwijl ik over mijn Nike Air Max Classic Bw Mujer hardloopreis heb geschreven, heb ik het er niet echt over gehad om het marathongewichtsplateau te overwinnen.

Een paar jaar geleden concentreerde ik me op goed eten en sporten om af te vallen tijdens mijn laatste jaar van de universiteit. Ik ging van bijna 200 pond naar 150 pond binnen een periode van 9 maanden.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz