Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 67 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

13.04.2020 09:12
einen Kommentar zu meinem Antworten

Ik had nog maar 5,5 km over, allemaal bergafwaarts. Ik zei tegen mezelf dat ik me nog dertig minuten moest concentreren, extra tijd deed geen pijn. Deze baan was wreed, een race van 55 km met een winst van 4000 meter (13.000 voet). Technisch, steil, heet Adidas Eqt Support Adv Damen - precies wat ik leuk vind. Het was een zeer competitieve race en ik was naar de 2e plaats gepusht. Terwijl ik de laatste bocht afrondde om een ??laatste heuvel op te gaan, liet ik me eindelijk voelen hoe de rillingen over mijn huid liepen. Er was opwinding, opluchting, prestatie, behoefte aan meer water en het uitdoen van mijn schoenen. Ik had het podium gehaald en ik had voor elke seconde gevochten. Ik was trots, blij om gedaan te worden en blij met mijn kracht en geduld gedurende de hele race.

Na wat rust en herstel kwamen de atleten en vrijwilligers bij elkaar voor felicitaties en diner. Het was geweldig om te vieren. We herleefden de race, onze ups en downs, de uitzichten en het terrein; de organisatoren verzekeren dat ze een zware race hadden gereden.

Iedereen bleef me vertellen hoe sterk ik was, hoe hard ik de hellingen opduwde, Adidas Yeezy Boost 350 Hombre dat ik een machine was. Toen had een van de lokale hardlopers een vraag voor mij:

"Hoeveel weeg je?" vroeg hij, terwijl hij me Nike Air Pegasus 89 Hombre rechtstreeks vergeleek met Gemma Arenas, de winnaar van de race, die op dat moment naast me stond. Ze is ongeveer 1,5 meter lang en tenger. Ik ben niet alleen 9 centimeter groter dan Gemma, maar we hebben compleet andere bouwwerken; Ik, zijnde de meer gespierde van de twee. Vervolgens een andere vraag: "Hoe komt het dat je zo snel kunt rennen als je zoveel meer weegt?"

Kracht, machine, krachtig, dierlijk - dat waren de bijvoeglijke naamwoorden die me gebruikten. Niet snel, bekwaam, getalenteerd of zelfs maar het woord 'hardloper'. Was het vanwege de manier waarop ik eruit zag? Ik kon het niet helpen dat ik een beetje beledigd, gekwetst en extreem zelfbewust was. Ik was net tweede geworden in de competitie van wereldklasse en mij werd gevraagd om mijn prestaties en mezelf uit te leggen.

De eerste gedachten in mijn hoofd waren meteen: Nike Air Max 97 Womens 'Waarom ben ik hier? Hoe heb ik zo hard gelopen? Ik zie er niet uit zoals ik zou moeten kijken? " Ik liet die opmerkingen en twijfels de viering van mijn prestatie verstoren. Sterker nog, die avond liet ik me wankelen in verwarring en zelfspot, huilend en wensend dat ik mijn manier van kijken kon veranderen om toekomstige speculatie van anderen en mijn eigen kritische oog te vermijden.

Zoals veel hardlopers voor vrouwen en mannen (en niet-hardlopers), heb ik te maken gehad met een eetstoornis. Trailrunning was echter wat mijn herstel motiveerde. Toen ik begon met hardlopen, besloot ik om voor mezelf te zorgen, naar mijn lichaam te luisteren en het te respecteren. Hoewel ik nu hersteld ben, is het een dynamisch proces dat ik nooit kan negeren. Dat feit werd duidelijk door mijn verwoesting door afschuiving veroorzaakt door een opmerking Adidas Zx Flux Damen over mijn gewicht.

Eerlijk gezegd weet ik niet waar die laatste post vandaan kwam. Het was niet moeilijk om te schrijven, maar op het moment dat ik op publiceren drukte, vroeg ik me af waarom ik het had geschreven. Maar veel mensen hielden er verband mee, dus ik ben blij dat ik het heb geschreven.

Op een lichtere toon, ongeveer twee seconden nadat ik het had gepost, belde Ashley en ik ontmoette haar voor de lunch bij Irving 71, een schattige kleine coffeeshop in haar 'kap. We hebben sandwiches en ik heb de Toscaanse sandwich met kip. Het was een beetje droog, maar vooral lekker.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz