Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
logo
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 131 mal aufgerufen
 Erstes Unterforum
Banning Offline



Beiträge: 171

20.04.2020 11:00
avec des collègues sont Antworten

Ik werd 40 en stopte met mijn baan omdat 'ik een pauze nodig had'. Ik liep helemaal niet veel. Ik werd erg ego?stisch en ik wilde alleen maar drinken. Ik loog, bedroog en stal van degenen van wie ik het meest hield. Ik dronk de hele dag, gebruikte Nike Air Max 270 Pánské opiaten en gebruikte andere medicijnen die ik te pakken kon krijgen. Ik bevond me op een afgesloten afdeling in het ziekenhuis nadat ik probeerde te stoppen met drinken / gebruiken in de afkickkliniek. Ik was bijna alles kwijtgeraakt, ook mijn familie.

Ik nam mijn laatste drankje op 31 maart 2016. Op 1 april begon mijn reis in herstel (ja, April Fool’s Day- LOL). Mijn hardloopvrienden verlieten nooit mijn zijde en stonden klaar om me op te halen. Ik herinner me de eerste keer dat ik 18 minuten rende, ik was heel blij. Mijn hardloopgroep huilde met me, lachte met me en alles daartussenin. Ze hebben me weer gezond gemaakt. Langzaam leerde mijn familie van de nuchtere mij houden. Ik vond een God waaraan ik me elke dag overgaf. Ik heb niet langer de leiding en ik denk dat iedereen opgelucht is (inclusief ik ??). Sommige dagen zijn Nike Air Max 720 moeilijk, maar mijn leven is beter geworden dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Ik heb geleerd om in het heden te leven en daardoor ben ik een veel betere moeder en vrouw. Ik ben elke keer super dankbaar als ik een voet op een pad stap dat ik mag rennen. Ik ben mijn vrouwelijke hardloopgroep voor altijd dankbaar, omdat ze me nooit hebben opgegeven.

Als ik nu ren, ren ik naar het leven en alles wat het te bieden heeft. Hardlopen is nog nooit zo bevredigend geweest. Ik heb hardloopdoelen kunnen bereiken waarvan ik nooit had durven dromen. De paden brengen me zoveel rust en sereniteit. Ik kijk vaak terug op de eerste halve mijl die ik ooit heb gelopen en zie dat mijn buurman me aanmoedigt. Ze geloofde in mij zoals de hardloopgroep van mijn vrouw in mij geloofde.

Ik hoop dat ik een deel van die liefde vooruit kan betalen. Als ik Nike Air Max 1 Donna iemand kan helpen hun eerste halve mijl te rennen, dan wil ik erbij zijn! Als een vrouw worstelt met een verslaving, wil ik mijn verhaal delen zodat ze weet dat ze niet alleen is. We weten nooit waar iemand is op hun persoonlijke reis. Als we hardlopen kunnen gebruiken om andere vrouwen kracht te geven, laten we het dan doen. Hardlopen redt levens en ik ben zo blij dat het de mijne heeft gered.

"Ik ga vanavond naar deze gratis bar-methode," vertelde ik gisteravond aan een collega in de metro.
"Leuk! Een drinkles? '
Nou, niet helemaal. Hoewel ik na de Bar Method-les die ik probeerde, zowel een enorm glas wijn als een enorme fles water wilde.
Jess van Fit Chick in the City was aardig genoeg om een ??gratis les voor haar lezers samen te stellen op de locatie van Bar Method in Soho, dus ik probeerde het met Ashley. (Bekijk haar recensie! En ook Missy's recensie waarom ze het niet leuk vond.)
In de heatpocalypse-omstandigheden van gisteravond (grote brand in East Village, stroomuitval op Penn Station, enz.) Duurde het een eeuwigheid voordat ik vanuit Midtown naar Soho ging. Ik kwam laat aan in de studio, maar ze checkten me in, gaven me een gratis fles water en brachten me naar de kleedkamer. Voor dit meisje dat gewend is aan de New York Sports Club (een fatsoenlijke, maar no-nonsense sportschool), dacht ik dat de kleedkamer echt leuk was - het deed me denken aan een spa.
Ik veranderde snel en liep de studio in. Ik voelde me erg zelfbewust vanaf het moment dat ik binnenkwam. De klas was al begonnen, dus moesten ze me 40 keer op en neer laten gaan om op te warmen voordat ik kon meedoen. Ik denk dat de meeste andere vrouwen in de klas dat hadden gedaan Core Fusion of andere vergelijkbare klassen.
(Core Fusion en de Bar-methode zijn beide gebaseerd op de Lotte Berk-methode, die zich richt op Adidas Zx 750 Donna specifieke gebieden voor versteviging en versterking. Mijn trainingen met Joel waren altijd gericht op het gebruik van je grote spieren om het meeste vet te verbranden.)
Omdat deze les zo'n afwijking was van wat ik gewend ben, deed ik bijna elke oefening verkeerd en moest ik komen om gecorrigeerd te worden. Je kunt enkele van de oefeningen zien die we hier hebben gedaan. De instructeurs (er was één les en één assistent - hoewel ik denk dat er meestal maar één instructeur is) concentreerden zich op het krijgen van een zeer nauwkeurige vorm en het maken van kleine, gecontroleerde bewegingen.

 Sprung  
Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz